Vad är det för fel på träslevar...?

Ingenting får man ha ifred.
Allting tar de över.
Snart växer de väl i mina kläder också.
Och rider ut på mina hästar.


(Klicka för större bild)

De fick nys om den här sidan.
Helt plötsligt var inte dockor, utklädningskläder, papper och penna så roligt längre...

Sagt och Tyckt
Postat av: Linda T

*haha* Va söta dom är...stackars myrmor... börjar de bli stora. *Ler*

2006-10-11 @ 08:53:39
Postat av: Glitter-STHLM

Ok - jag var verkligen tvungen att titta noga på bilden.... innan jag såg att det är två lap-tops med SmåMyror bakom...... Du skrev ju om träslevar så min hjärna översatte bilden till två lådor med något innehåll..... assosiationer du vet..... :-)

2006-10-11 @ 10:51:49
Postat av: ullio

*skratt* That I know. Rebecca har fått en egen dator. Det blev liksom smidigast så! =)

Postat av: BagLady

OOPS!...först trodde jag att du skaffat hamster. Kramarna till småMyrorna

2006-10-11 @ 14:24:01
Postat av: ullio

.. Kläderna mina har jag förresten redan börjat bli av med.
Än så länge bara tröjorna dock. De kortärmade. det är det enda som passar henne än så länge! =)

2006-10-11 @ 16:09:56
URL: http://blogg.aftonbladet.se/3394
Postat av: Nika

ja....vad är det egentligen för fel på träskedar...hrmpf...
småmyrorna tar över....haha
kram

2006-10-11 @ 16:37:49
URL: http://blogg.expressen.se/undersolenicinci/
Postat av: equilibrium

hahhahha, snart tar dom dina vänner också :O !!

2006-10-11 @ 17:17:52
URL: http://equilibrium.blogg.se
Postat av: Myra

Linda T: Alldeles för stora. Alldeles för fort. Men hur stor är DU nu? ;)
Glitter: *s*
Ullio: I believe you!
BagLady: Hamster? *s*
Ullio: (igen ;)) Mina kläder används än så länge mest som utklädningskläder.... Hur man nu ska tolka det! ;)
Nika: Joo, de tar över. Mer o mer. *s*
Equi: Nähä! Du stannar hos mig!! *s*

2006-10-12 @ 12:56:28
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback