Ett litet tips

Alltså...
Om du lägger ansiktsmask.
Som ska torka inom tio minuter.
Men inte gör det.

Så råder jag dig att vänta.
Tills den HAR torkat.

Försök inte ta bort den innan dess. 
För det är snudd omöjligt.

Och det blir inte lättare med vatten.

Vatten och halvkletig ansiktsmask blir ungefär som jag kan tänka mig att tapetklister och slime* blir.
Det samarbetar inte så bra heller...

Men hur ska jag veta.
Det var så klart
inte jag.




*kommer ni ihåg det gröna kletet i plastburk? *s*

Sagt och Tyckt
Postat av: frida

mmm! Jag har gjort det misstaget själv! Helt sjukt svårt att få bort! Man gör inte det misstaget två gånger precis. :D

Frida

Postat av: Jill

Har också gjort detta. Smetigt och kul.

2006-11-20 @ 07:28:30
URL: http://wegerup.blogspot.com
Postat av: filosofen

hehehe, det är skönt att det inte är du som ständigt råkar göra dessa saker för du skulle ju du nätan vinna min tävling om att vara klumpigare än mig....;) *fniss* kramkram

Postat av: Equilibrium

Har du fått släktingen på besök igen??? Stackars dig!! Mota bort 'na!
Ta en spade och däng 'na i hu'vet!

Kram kram

2006-11-20 @ 10:08:14
URL: http://equilibrium.blogg.se
Postat av: filosofen

Glömde fråga... hur mår fulen idag?

Postat av: Bloggerlina

Tack för tipset! Har faktiskt aldrig gjort en sån där rejäl ansiktsmask på mig själv hemma någongång. Ska försöka att INTE ta burken med tapetklister i! Kan ju bli en aning jobbigt att få bort! Kramisar

2006-11-20 @ 18:37:34
URL: http://spaceofluna.blogspot.com/
Postat av: Jools

Lovar att inte försöka pilla bort ansiktsmasken tidigare *s*

2006-11-21 @ 10:36:57
Postat av: Myra

Frida: Welcome to my corner. Och, nej, aldrig att jag gör om det! *s*
Jill: KUL? Du e' galen. ;)
Filosofen: HUR ska det gå om vi träffas i jul? *asg*
Equi: *s* Jag försöööker ju.
Filosofen igen: Bättre, men inte bra. Se nästa inlägg. :)
Bloggerlina: Precis. Iiiiinte tapetklistret! Bra du e' me'. *s*
Jools: Annars är det lite intressant att iaf prova. *s*

2006-11-21 @ 10:47:12
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback