Nu va're gjort

Nytt år - nya möjligheter, tänkte jag.
Så nu har jag bestämt mig.

Det involverar dock er en del. Jag har återigen bestämt saker bakom era ryggar, över era huvuden. För sån är jag. Och jag skäms inte ens.
Men det vet ni ju redan vid det här laget. Det är bara att gilla läget.

Allt jag ber er om är att ändra på en sak. En endaste liten sak.
Och det är min bloggadress.

Jag rumstrerar from 1/1 - 09 på det här stället;

 

(Jodå. Alldeles rätt. Bilden tar dig rakt in i nya MyrStacken. Vad väntar du på?)


Sagt och Tyckt
Postat av: Liselott

klickar :D

Postat av: Anonym

Nej vilka fina glasögon!!!! Sånna vill jag ha!!!

2009-01-07 @ 17:38:37
URL: http://www.groovinatmiami.blogspot.com
Postat av: barbro

Vill bara önska dig en kanontrevlig helg med mycket mys och sex..

B

2009-01-09 @ 21:10:21

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback