Tog jag socker eller salt?

Då jag ändå är inne på köksregionen så kan jag ju säga att jag inte ger mig. Trots smärre bakmissar. 
Idag är det fredag och då festar vi till det lite. 

Med fyrfärgad sockerkaka. 

Nån som vill ha nu då? 


Sagt och Tyckt
Postat av: Liselott

Ambitiös som fasen är du! :D Ser ju skitläcker ut!



nu ska jag ut och jaga getter - fnissar



Fick en idiotkommentar i min blogg, den andra. Misstänker att jag har en hängiven ofrivillig läsare. Förmodligen en tonåring.



Kram Liselott

Postat av: MissyElliot

eh, ser intressant ut det där....

;-)

2008-09-13 @ 08:51:02
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Iah

Måste man titta på kakan samtidigt som man äter eller kan man få en ögonbindel? Man äter ju faktiskt med ögonen också och när jag tittar på bilden ser det mer ut som sån där leklera än en kaka... =/ Hoppas det smakade gott iaf! =)

2008-09-13 @ 10:55:36
URL: http://mangoolife.blogg.se/
Postat av: Myra

Liselott: Ambitiös. Eller tokig. Du väljer. :)

Jag såååg. Så trist. Men men. Inte din förlust, utan deras.



MissyElliot: Haha. Visst gör det.



Iah: Du kan få ögonbindel. För hur den än ser ut, så lovar jag dig att det är få som slår mig på fingrarna vad gäller sockerkaka. Det går tom rykten om den i SmåMyrornas skola. Positiva sådana. :D

Lerkaka... muttrar :P

2008-09-13 @ 12:54:44
URL: http://myrasmysterier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback