Smart ass

Fredag eftermiddag. Då brukar man inte alls vara trött. Inte i skallen iaf. 
Därför tycker jag det passar perfekt med en liten IQ test. Eller hur! (See. Jag frågar inte. Jag konstaterar.) 

Maken kaxade sig över att han fick 21 av 24. 
Jag kunde såklart inte låta bli att försöka vinna över honom. 

Det gick inte.... 
Men jag fick ihop hela 20 av 24. Vilket jag tycker är helt ok för en som jag. 
Nu vill jag ju såklart veta om ni är nåt kloka. På en liten fläck åtminstone. 

Seså. 
Ge er iväg

Sagt och Tyckt
Postat av: Jules

AjAj kapten!

...fast jag gör testet i morron - verkar vara dax för middag och om jag gör testet nu så blir mannen i mitt liv galen av hunger.

Postat av: Nathalie

18... :P

2008-09-26 @ 17:49:11
URL: http://lockigare.com/blog
Postat av: Malin (häst)

Jag säger som du vaf!!! Maken ( åter citat från dig ), ( alltså maken, inte för att han inte är min make men..) fick 22, Emelie ( 8 år ) fick 8 och jag ( 32 år ) fick 12!!!!! VAF!!!!! Det måste va ett skämt, Jag har iofs druckit 4 glas vin som jag fått från svärmor ( kanske en "luris" redan från början? )i vilket fall så ska jag göra om det imorgon utan vin!!! Tack för att vår fredagsmys övergick i ngt jävla iq-test!!! Inte bara våran fredagskväll utan även grannarnars, jag måste ju kolla...... Men som sagt va, jag ska testa imorgon igen.....Om jag inte får bättre så är det färdigläst på din blogg... Ha Ha. Kram Malin!!!!

2008-09-26 @ 21:45:45
Postat av: Malin (häst)

Provade igen och fick 17... får väl ge mig och inse att du är smartare....känns tungt....Hi Hi

2008-09-26 @ 22:25:02
Postat av: TomasR

he, 24 av 24...



Fan va smart jag måste vara. Var osäker på en men den blev visst rätt. Var väl tre, fyra som var lite kluriga...

2008-09-26 @ 22:29:23
Postat av: Synthloppan

Hmm, du slog mej med 1p =(

Kanske hade jag lyckats fått dit nåt mer poäng om inte klockan varit 23.30 och med vin i magen... =)

2008-09-26 @ 23:59:22
URL: http://synthloppan.blogg.se/
Postat av: Jules

21 av 24 - vissa var riktigt luriga. Jag älskar sånt här!

2008-09-27 @ 07:35:24
URL: http://julesofswe.blogspot.com
Postat av: Myra

Jules: Kunde han inte ta sig en macka sålänge... :P



Nathalie: Hihi. Jag är klokare än du!



Malin: HAhahahaaaa. 12!!!! Jäkla dumskalle!! Hohohoho Och HEJA Emme!! Hade hon fått smaka lite vin av mamma så hade hon fått alla rätt. Det är jag säker på! :D

Och att jag är smartare än dig, det har vi väl vetat läänge! nicka



TomasR: Jajaja. Skryt laaagom. :)

Jag tycker som du, att det var en tre - fyra styck som var riktigt vidriga. Resten var relativt lätta, om man bara kom på tänket. Liksom. Eller så är jag bara fasligt smart... harkel



Synthloppan: Hehe. dansar runt Skyller du också på vinet?



Jules: Samma lika! :D Ja, vissa var kluriga som attan.

2008-09-28 @ 13:40:12
URL: http://myrasmysterier.blogg.se/
Postat av: Blue

Oh my freakin gosh.... jag fick 23 av 24!!!



Det trodde jag aldrig om mig själv... men som redan sagts... det var en sisådär 34 som var luriga men det var nog bara en som jag gissade på. Som jag inte kunde se nåt mönster i. Men bara för att man tycker sig se logiken behöver det ju inte vara sanningen för det... men jihi... så glad jag blev.



2008-09-28 @ 21:26:49
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback