'I don’t get it,

I really don’t get it.' 

De terroriserar mitt huvud! Detta pojkband som aldrig haft någon plats i MyrHjärtat. 
När klockradion drar igång på morgonen så spelas de. Slår jag på radion i köket så spelas de. Sätter jag mig i bilen så spelas de. Är jag i samma rum som SmåMyrorna så är det de som sjunger. Och stänger jag in mig i badrummet... 
Då är det JAG som sjunger. Vaff!!?? 

'I’m delirious
Are you serious?
What goes on in your head?
I’m just curious' 

Ja vad som goes on in my head är jag fullt medveten om. 
Myra poppar pojkband. 
Och jag är inte riktigt nöjd. 

'I don’t get it, I really don’t get it
I try to walk away but my feet won’t let me' 

Boyzone - Love you anyway

Sagt och Tyckt
Postat av: Jules

Vågar inte lyssna - det kan va nåt kontagiöst! Uppsök genast en doktor för sånt där det kan aldrig va nyttigt!

Postat av: Myra

Jules: Feeeeegis! Haha. Jag som så gärna smittas då det kommer till sånt här. :D

2008-09-24 @ 18:48:44
URL: http://myrasmysterier.blogg.se/
Postat av: Malde

Lyssna på pojkband sådär kan aldrig vara nyttigt. Tacka vet jag en riktig karl som sjunger för mig, som Bruce Springsteen, eller Stevie Wonder, eller Freddie Mercury. Kanske den sista inte var något direkt bra exempel på karl, dårå... Dessutom är han tråkigt nog död... Men ändå.

2008-09-24 @ 20:51:38
URL: http://maldes.blogg.se/
Postat av: Kottemor

Vavava, är de där återförenade el ngt?!

Det är nygjort el?

Aldrig varit ngt fan av pojkband...

Men detta... mansband låter lite fel men

pojkar är de då knappast längre...



Luv!

2008-09-25 @ 12:59:09
URL: http://www.ilasprivatespace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback