48 timmars valfrihet

Idag har jag bloggat.
Fast inte här.
Utan hos Barbro.

Hon skrev
såhär.
Och då skrev jag såhär.

Sådetså.

Sagt och Tyckt
Postat av: Märtagreta

Hon kallar dig "halvtokig"... intressant, mycket intressant ;-)

Postat av: Jules

Hahaha skrattar åt Märtagretas kommentar :D

Gissar att det egentligen borde stå heltokig ;)

Men du vilka 48 timmar!

Jag blev helt knäckt och var tvungen att sätta mig ner i lugn och ro efter att jag läst det...S Sicken flitig liten Myra du är!



2008-09-30 @ 09:57:41
URL: http://julesofswe.blogspot.com
Postat av: Liselott

Har läst, skrattat och kommenterat, men inte här utan DÄR! pekar på den andra bloggen ;) Kram L

2008-09-30 @ 16:44:23
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback