Seg i kolan

Vaknade med tuuuungt huvud idag. Låg som en död säl i sängen tills klockan hade passerat åtta. Tog mig ner i köket och tittade på medan SmåMyrorna fick i sig frukost, sedan gick jag och la' mig igen.  Somnade om och sov ända till halv elva! 
Men jag är säker på att jag hade sovit än, om det inte varit för att Jenny ringde. Det är då dåligt med hyfs därborta i Oxted. Ringa och väckas vid den tiden... 

Nu känns det dock lite bättre, och jag ska ta mig ner till badrummet och försöka fixa mig något sånär representabel. Har lunch date idag. Ska träffas klockan ett. Det lär bli lunch för dem, och frukost för mig. 
Men trevligt ska det bli, och det kommer stå övervägande hästsnack på menyn.  


Sagt och Tyckt
Postat av: Liselott

Seg i kolan, samma här. Som en klubbad säl typ.



Lunchdate låter trevligt! :D



Min enda date idag blir med tandläkarn, inte fullt så trevligt.



Kramis L

Postat av: Stampe Stampsson

Yeah, blame the nanny. Twat ;)

2008-10-22 @ 12:43:44
URL: http://jennythenanny.blogspot.com
Postat av: Jules

Jag vill oxå sova länge ;(

Bra att Jenny ringde och väckte dig :p För man kan inte så sova så där lääääänge - orättvist e vad det e.

Hoppas lunchen smakade gott, själv sitter (okej ligger) jag och knaprar på Turkisk Peppar...:D

2008-10-22 @ 14:08:03
URL: http://julesofswe.blogspot.com
Postat av: Myra

Liselittan. Jag lovar att min date var trevligare! nicka :)



Stampe: Såklart. Här håller vi oss till sanningen. Så nära som möjligt iaf.... ;)



Jules: Nej det kan man verkligen inte, så jag tyckte jag hade all rätt i världen då jag väl kunde! Jue! surar

Ro hit lite TP är du gullig! :P

2008-10-23 @ 13:35:03
URL: http://myrasmysterier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback