HA!

Fan vad jag är bra. 
Nu tror jag det funkar! 
Snabb som attan är jag. 

Nu kan ni bläddra bäst ni vill i menyn. 
Låtarna kommer uppdateras löpande. 

/problemlösaren. 

Sagt och Tyckt
Postat av: Liselott

Snygg iPod! Och schyssta låtar har du med! :D



Duktig du är! Kramisar L

Postat av: TomasR

Fin MEN i FF käkar den, och då menar jag slukar den, all kraft min dator har att ge! Så tyvärr, oanvändbar men å andra sidan besöker jag aldrig din startsida och även om jag gjorde det så stoppar NoScript spelaren från att ladda när jag så inte vill.



2008-10-01 @ 17:20:39
Postat av: Myra

Liselott: Visst är den fin! :)



TomasR: Nää, gör den?? Jag som testat i flera olika, däribland Firefox... och här funkar det ju bra. :(

Men du! Jaaag vet. Du har en kass dator! nicka :P

2008-10-01 @ 18:16:40
URL: http://myrasmysterier.blogg.se/
Postat av: Tussen

Men Myra... vi har inte trott annat än att de e bra!

ler

Värst va grejjor det finns!

Postat av: Det Mörka Hotet

You're the Man, Myra!

2008-10-01 @ 19:33:38
URL: http://detmorkahotet.blogspot.com/
Postat av: Nathalie

wiiie, dream catch me :D jag älskar den låten! eller, jag älskar hela newton :)

2008-10-01 @ 20:42:19
URL: http://lockigare.com/blog
Postat av: TomasR

Ja Myra, jag har en kass dator, helt korrekt. MEN inte så kass att en liten flash-applikation ska få processorn att gå i taket. Testa med IE, samma där. Och ja, har senaste version av Flash installerat.



men men, min nya dator som varit på reparation, efter åsknedslag, en längre tid ska hitta hem igen ikväll. Så imorgon borde den uselt kodade spelaren, inte ditt fel, fungera bra även för mig.







2008-10-02 @ 08:44:02
Postat av: Jules

Snyggt

Coolt

U are so high tec!

Imponerad

Bra musik!

Wow!

Me gusta mucho!

2008-10-02 @ 13:13:41
URL: http://julesofswe.blogspot.com
Postat av: Myra

Tussen: Hehe. Det har ni inte va! ;)

Det finns hur mycket pryttlar som helst där ute på nätet.



DMH: Yo. I'm da man! lol



Nathalie: Newtom är helt underbar! älska



TomasR: Igår funkade den klockrent för mig i både Firefox och Safari. Sen inte i Safari. Maken hade problem som fan ett tag nere på sin dator i studion, men idag har den funkat klanderfritt varenda gång jag testat.

Och jag håller med dig; koden är skit! Försökt förminska och ändra, men det går inte, då skalar den bara av istället.

Men, men. Det var musik jag ville bjussa på, och förhoppningsvis är det det jag gör. :)



Jules: Hehe.Just high tec är väl att ta i en smula kanske, men bra musik, det är det ju det jag lyssnar på! ;)

2008-10-02 @ 14:45:13
URL: http://myrasmysterier.blogg.se/
Postat av: TomasR

Nya, snabbara datorn up'n running.



Status på din spelare.

gamla datorn, P4@2,53. 100% CPU

Nya datorn, Athlon X2 6000+. ~35% CPU, båda kärnorna.



För en liten flash-spelare!

Se om du inte kan leta reda på en mindre, effektivare spelare. För det är ju bara sorgligt.



Fungerar gör den dock.

2008-10-03 @ 12:21:16
Postat av: Myra

TomasR: Helt vansinnigt... Men det går inte att minska ner. Sitter i applikationerna. Får se om jag orkar klura vidare eller inte. Kanske borde ta bort. :( Men jag tyckte det var lite kul ju...

2008-10-03 @ 15:20:58
URL: http://myrasmysterier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback