Det blir inget med det, serru

Nu har jag suttit i säkert 20 minuter och försökt att komma på hur jag på bästa vis ska skriva ett inlägg med en länk till Jenny. Om huruvida hon publicerar våra samtal -översatt till svenska- på sin blogg.
Jag kommer inte på hur jag ska skriva.

Crap.

Sagt och Tyckt
Postat av: Miss K

Hehhe läste på hennes blogg, ni är roliga ni! :)

Postat av: Stampe

Crap indeed! ;)

2008-10-23 @ 07:53:30
URL: http://jennythenanny.blogspot.com
Postat av: Myra

Miss K: Hon är inte klok. Jag bara hänger på... :P



Stampe SkitStövel: U suck!

2008-10-23 @ 13:30:27
URL: http://myrasmysterier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback