The boy does nothing

Vi behöver inte ens diskutera om huruvida den är bra eller inte.
Den har i vilket fall som helst satt sig i skallen på mig. Och jag blir inte av med den.

Som vanligt är jag generös och delar med mig.
Jag vill inte sjunga ensam längre.
Seså. Häng på i refrängen, vettja. 



Sucka

Sagt och Tyckt
Postat av: TomasR

Musikal? Känns som en melodi från en musikal bitvis men sedan ändå inte.



Intressant röst men låten, okej, den kanske kommer fastna. det återstår att se men inte någon riktig höjdare.

2008-11-13 @ 18:05:23
Postat av: Jules

Tack för det. Vet inte riktigt vad jag tycker men den kommer säkert att poppa upp i luvan när jag minst anar det och sen kommer den säkerligen vara svår att få bort från luvan.Gah!

:p

Postat av: Myra

TomasR: Den sätter sig som en smäck. Vare sig du vill eller inte. Här hjälper dessutom SmåMyrorna till så den inte glöms bort, då de kan snudd hela utantill.... :)



Jules: YES!!! Mission completed. MoahahahaHA!

2008-11-14 @ 11:43:16
URL: http://myrasmysterier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback