Stånk å stön

Pust. 

Sex. 

Jag säger bara sex. 

Jag är helt slut. 

Det tog drygt sex timmar. Att få färdigt i köket. 
Men då har jag rensat bland hund- och hästsaker också. Fått in det som skulle i byrån som jag först fick tömma på annat och ställa på plats. Så har jag fått iordning i hallen utanför LillMyras rum. Tvättat och bytt sängkläder. Röjt undan i hallen nere. Sorterat/lagt på hyllor/hängt fram alla nytvättade vinterkläder. Hämtat MellanMyra i skolan. Handlat. Tittat på när Maken lagat mat. Ätit. Blivit mobbad av SmåMyrorna. Och tittat lite på tv. 

Ni ser ju. Tror fasen att jag blir helt slut av att städa kök. 
Och jag hann inte ens till dammsugningen... 

Men med LillMyra och Billy Ray på högsta volym, så gick städningen som en dans. 
Prova själva, vettja. Men ni får skaffa valfritt substitut för LillMyra. Henne delar jag inte med mig av. 


Sagt och Tyckt
Postat av: Malde

Nu kommer du hit och hjälper mig med sortering och röjning! Basta!



Duktig MyrPappa, skönt att din laptop funkar igen, och att det mesta kunde räddas.



Vilket par ni är! Underbara!



Kram

Postat av: Fia

Jag säger som Malde, himla tur att Myrpappa kunde rädda stoar delar av datorn.



Ahhh...sånt sex...som i timmar...wonderful..ehum.



Ska du vara online nåt i helgen? Eller ska du ha telefonen uppe hos dig? Du har ju haft en sån jävla tid att jag nog vill ringa och prata liiiiite med dig. Typ.



Skypa så jag vet. Bamsekram och luv,

sis

2008-11-22 @ 03:08:17
URL: http://www.fiafilosoferar.blogspot.com
Postat av: MissyElliot

Puh, jag blir ju trött av att bara läsa....

blinkar



Vilken tur att det verkar att gå och rädda det mesta från datorn. sparar allt mitt på externa hårddisken just nu!!!

kramiz

2008-11-22 @ 08:26:27
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Kim M

Åh, vad du är aktiv.

En riktig arbetsmyra.

Hoppas helgen blir lugn och skön och inte alltför blåsig.

2008-11-22 @ 09:56:55
URL: http://kimmilrell.se
Postat av: Jules

Flitig som en .... :)

Duktig du är.

Tar du mina skåp nästa sväng?

....springer ut...och pja jag är lite besviken att inlägget inte handlade om sex :p

2008-11-24 @ 15:22:01
URL: http://julesofswe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback