Ready or not?

Ok. 

MyrPappa tog LillMyra och drog iväg för att lämna henne hos MyrKompis för sleep over. 
MellanMyra har fixat och trixat för fulla muggar här hemma, för att bli klar innan hennes kompis + två barnvakter kommer. 
Jag har duschat, klätt på mig, funderat, suckat, bytt om, torkat håret, bytt om, sminkat mig, bytt bh, fixat håret, bytt om, målat naglarna och valt skor. 
Och nu tror jäklar att jag börjar bli klar. I tid! 

Barnvakterna dundrar inte in förrän om 20 minuter, vinet är inslaget, bacardin är framtagen och.... jädrans! 
Prinsessan måste ut! Jag har glömt kissrundan. Attans... 

Måste dra. 

Sagt och Tyckt
Postat av: Malde

Hoppas att ni har haft det hur kul som helst!



Kramar!

Postat av: barbro

Stressad Myra???



B

2008-11-01 @ 22:36:53
Postat av: Kim M

Du har nog haft en underbar helg du.

Det är bra.

Kissrundor är viktiga och bra de med.

2008-11-02 @ 07:17:02
URL: http://kimmilrell.se
Postat av: Jules

Kikar in här med en trumslagarorkester i släptåg och undrar hur det mås idag då?

2008-11-02 @ 09:57:36
URL: http://julesofswe.blogspot.com
Postat av: TomasR

Halkade och trillade inte i en lerpöl får jag hoppas...

2008-11-02 @ 11:43:38

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback