Ooo-key

Da far jag be er tala med sma bostaver idag dara... Det galler ffa Miss K! Jag ar pinsamt medveten om att jag ager ett huvud. Som sitter fast langst upp pa kroppen. Jeez, vad ska det vara bra for, liksom...? Satta hjalmen pa? 

Fick ett mess av S. Klockan tva. 

still not dressed. mopping up puppy piss. just realised i havnt  washed school uniforms. and 2 top it all R has been mauling me 2 death coz he had brewers droop this morning. god i hate sundays! xx 

Och innan jag hunnit skratta fardigt och fa ivag ett svar sa kom nasta: 

a brewers droop is what men get afta drinkin 2 much booze and they cant get a full hard on. they just get a droopy willy. hence they sayin a brewers droop. 

Sa nar Maken och R stod utanfor bilen och pratade sa var det bara att forsoka halla sig for skratt. R alskar nar S berattar allt vad som hander innanfor deras fyra vaggar! Ho ho ho 

Sitter och funderar over om jag skulle ge er en lektion i det brittiska sms-spraket. S bada text ar fasligt snalla, ska ni veta. Allt som ofta sa far jag lasa bade en och tva ganger for att fa ihop det. Aven om jag numera tycker att jag klarar mig galant. Och ar hemsk pa att anvanda mig av det sjalv. 
Jo, jag ska nog leta fram ett par gamla text i inkorgen och se om ni reder ut vad det star. Det kan bli hur kul som helst. :D 

Men nu. Mot soffan. Jag missade X Factor igar, sa det ar apviktigt att jag far se det idag. Hoppas Maken har maten klar ocksa. Jag borjar bli hungrig. 

Trevlig forsta advent pa er. Det har... eh... jag. 


Sagt och Tyckt
Postat av: MissyElliot

fnissar

Ha en supermysig första advent du också

kramiz

Postat av: Malde

Hoppas att du har haft det skönt idag! Och inte alltför ont i huvudet ;-)



Jag har bakat lussekatter och saffransflätor idag.



Kram!

2008-11-30 @ 21:20:42
URL: http://maldes.blogg.se/
Postat av: Malde

PS: Läste upp S mess för Maken, som undrade vad brewers droop var, ända tills jag läste nästa mess. Han skrattade så han höll på att trilla ur soffan ;-)



Ska bli underbart att testa gamla mess :-/ Kanske... DS.

2008-12-01 @ 21:29:00
URL: http://maldes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback