Mera från igår

Jag tog lite bildler igår också. Det är något jag inte tänker visa. Fy så kass kvalitet! Haha 
Men ni kan få se ett. 

Brittisk plockmat. 
Fy f-n, så hemskt! Jag begriper inte hur det får det i sig. Det gååår ju bara inte. *puuuuke* 
Men det är klart. Hade jag spätt ut drickan med lite mat, så hade jag kanske mått bättre idag. Ska tänka på det nästa gång. 
Kanske. 

Roligt som attan var det iaf, om man bortser från maten dårå, och födelsedagsbarnet själv verkade stortrivas. Det var vänner och familj som hade ordnat ett överraskningsparty på en av pubarna. Med liveband och hela fadderittan. Och jag tror nog att alla var där. 
En hel del babblande, mycket fnitter och en jädrans massa dansande. Tro sjutton jag vart lite seg idag. 

SmåMyrorna sover gott, MyrPappa ligger redan i säng, och nu ska jag också ta och dra täcket över huvudet.  


Sagt och Tyckt
Postat av: Kim M

Hmm... Hoppas det fanns lite brittiska chips att knapra på i alla fall. Då överlever man.

"Fadderittan" är helt klart ett ord som borde användas oftare!

Postat av: Malde

Och så har vi "tjo fadderittan" att klämma i med också ;-)



Vill ju se de andra bilderna också, juh! ;-)

2008-12-01 @ 21:33:43
URL: http://maldes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback