Har ni fest, eller...?

Och helt plötsligt skulle hela den kvinnliga delen av förra helgens födelsedagsfirare mötas upp i MyrStacken. 
För Taco och X Factorkväll. 
De rumlar in om en timme. 
Eller två. 
Man vet inte så noga med det där gänget. 

Jag är inte klar i köket. Inte i vardagsrummet. Och inte i badrummet. 
Jag är inte duschad. Än mindre ombytt och sminkad. 
Jag har inte ens börjat med maten. 

Men jag har insett att jag inte kommer att hinna. 
Och bestämt mig för att det inte gör något. 
Det är en bra sak, för att vara jag. 
Tänker inte stressa sönder kvällen. 

SmåMyrorna fixar i vardagsrummet. 
Medan jag bloggar. 
Strålande arbetsfördelning. 

Ha nu en trevlig lördagkväll. Det tänker jag ha! 


Sagt och Tyckt
Postat av: nilla

Hmm nej vi hoppas oxå på att det är någon sträckning men man börjar ju undra om det kan vara en sprick..det sitter högt upp..usch ja men vi går promenader och masserar och ska åka in till kliniken någon gång nästa veck..bye the way underbar arbetsfördelning fniss

Postat av: Stef

Men du det där låter jättebra...önskar jag kunde vara sån, att bara inse att man inte kommer att hinna och inte låta det stressa ihjäl en...how do you do it???

2008-11-09 @ 12:03:54
URL: http://www.groovinatmiami.blogspot.com
Postat av: Myra

Nilla: Usch ja. Stackars pålle. :(

Jag gilla schyssta arbetsfördelningar! Hehe



Stef: Do not know how to do it! Just did. FIRST time! Yey. :P

2008-11-09 @ 17:32:03
URL: http://myrasmysterier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback