Halv sju

Lördag morgon halv sju. Halv sju! 

Gissa vad jag vaknade av... 


Sagt och Tyckt
Postat av: Johanna

En flöjt? s

Postat av: TomasR

en, ja, flöjt?



Själv vaknade jag cirka 04:59, dvs en minut innan elvärmen i huset klickade igång. Somnade om, vaknade kl 06:00 då värmepumpen drog igång. Samt min hjärna, tror jag, genererade ett "pling" ljud likt ringklockan på dörren och jag flög upp ur sängen, tog några steg för att inse att det var nog inte i verkligheten det lät så.



Jekla mystiskt. Igår, ingen elvärme igång, men vaknade 05:30 då värmepumpen drog igång. ja, jag testar lite hur uppvärmningen ska ske denna vinter.



och nej, värmepumpen låter INTE mycket så jag fattar inte varför jag vaknar.



får se om det fortsätter....

2008-11-08 @ 12:28:24
Postat av: Jules

Du vaknade av ljuvliga & smäcktande flöjttoner :P

Självklart ska tösen öva :D

2008-11-08 @ 12:40:09
URL: http://julesofswe.blogspot.com
Postat av: Bibbi

En glad Mellanmyra som hade lärt sig für Elize på flöjt - inte.

Kram

Bibbi

2008-11-08 @ 16:56:23
URL: http://foppalina.blogg.se/
Postat av: Myra

Johanna: Huuur visste du!? :P



TomasR: Haha. Här är det precis likadant! Både Maken och jag vaknar vareviga mogon då pannan slår på. Inte av pannan isig, då den inte hörs upp till sovrummet, men av att vattnen börjar röra på sig i elementet. Jag hoppas vi vänjer oss, annars kommer jag bli smått tokig!



Jules: Alltid, ALLTID, ska du hålla dig på de där monstrenas sida. VAD har de köpt dig med!? :D



Bibbi: Nope. Inte! :Haha



2008-11-09 @ 17:35:51
URL: http://myrasmysterier.blogg.se/
Postat av: Jules

...hehehe...

2008-11-10 @ 12:36:08
URL: http://julesofswe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback