Torsdag är en bra dag!

På torsdag händer det grejer!
Hoppas jag.
För kolla:

Postat av:
Fröken Sparsmart
Hej! I övermorgon, TORSDAG, tävlar din blogg hos mig, Fröken Sparsmart! Lycka till! :)
2008-maj-20 @ 10:54


Det är med andra ord dags för mig i andra omgången i So You can think you can blog!?
Jag lovar att skriva ett inlägg på torsdag morgon med en direktlänk till inlägget ni sk.. eh..  kan, menar jag, rösta under.

Har jag sagt att jag fyller år på torsdag, f'resten. Vad hade just du tänk göra för att göra min dag lite bättre...? :P

Sagt och Tyckt
Postat av: BagLady

Jag ska sjunga lite för dig!...är det vackert väder kanske jag köper en flaska med ett gott rose´vin.....bara för att få fira dig, såklart!

2008-05-20 @ 14:03:21
Postat av: Eva

Kul :) Jag orkade inte ställa upp i tävlingen, skulle nog känna mig för stressad :P

Postat av: katta

Ja visst är det tufft ...DU kommer visst att tävla med min man :O

2008-05-20 @ 14:29:37
URL: http://www.metrobloggen,se/kaan
Postat av: MissyElliot

Självklart har du min röst. Trots att man är korkad som röstar på sina starkaste konkurrenter, men det finns ingen annan jag skulle vilja rösta på...
(Ska erkänna att jag ju självklart har mig själv som favorit till vinsten, men skulle inte jag så hoppas jag att det blir du...

Hrm, kom på att jag nog skulle skriva detta på torsdags morgon istället, men What the...
:-)

2008-05-20 @ 14:50:05
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: TomasR

Dessa tävlingar - vad, varför? jag förstår inte poängen? Vem utlyser dem? Vad vinner man?

Vem bryr sig?

Men men, önskar dig all lycka och välgång i whatever det nu är du tävlar om/i.

2008-05-20 @ 14:52:14
Postat av: Liselott

Okej, vad har jag missat nu när jag har varit borta!?? *måste surfa runt lite*

På torsdag händer det grejer...ska försöka hänga med så gott jag kan! *fnissar*

Stor kramis L

2008-05-20 @ 15:30:16
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/
Postat av: cinsaga

Röstar på torsdag - du måste ju bli extra glad på din födelsedag och allt ! Tror att jag tävlar på torsdag på Gregorius sida, på torsdag ? Kika ifall du vill !

2008-05-20 @ 16:00:10
URL: http://www,metrobloggen.se/cinsaga
Postat av: Tussen

Värst va vi fyller år tätt du å ja......
Jag i nästa vecka.... fast..... jag är övertygad om att du är yngre, snyggare, klokare (osv) än mej! :)
Kram T

2008-05-20 @ 16:38:53
Postat av: hockeyfrugan

ja usch, tänk då han som inte spelat sen i julas pga skada & sen inte får spela igen förrens augusti.

2008-05-20 @ 18:05:05
URL: http://hockeyfrugans.blogg.se
Postat av: linda

Grattis till att du gick vidare! Självklart röstade jag på dig, lovar att göra det på torsdag också :)

2008-05-20 @ 18:40:04
URL: http://angelinside.blogg.se
Postat av: Znogge

Grattis och lycka till!

2008-05-20 @ 19:02:49
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Evelina

du får min røst på torsdag! lycka till!

2008-05-20 @ 19:50:25
URL: http://www.metrobloggen.se/evsi
Postat av: nika

Jaha..ja...det är dags att fylla år ja. Skicka din adress så kommer en liten present på posten....men jag säger inte vad. Ja, den hinner ju inte komma fram tills på torsdag...och tar jag billighetsfrimärke så tar det nog 10 dagar..men iallafalldet lär komma fram innan hösten.
I'll be back here for your B-day

kram

2008-05-20 @ 21:05:48
URL: http://simonslane.blogspot.com/
Postat av: Blue

Ja alltså jag jobbar på torsdag så det vette sjutton om jag hinner åt nån dator öht. Men annars kan jag ju göra ett tappert försök att minnas att rösta på dig.

2008-05-20 @ 21:24:00
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se
Postat av: Malde

Ska försöka komma ihåg ;-)

Lite i förskott: Ja må hon leva, ja må hon levaa, ja må hon leevaa uti hundrade år!

2008-05-20 @ 22:24:47
URL: http://maldes.blogg.se
Postat av: Queen

JAAA du har sagt att du fyller år ;) men man kan aldrig säga sånt för mycket..för tänk om någon missar det!! *fnissar*
Jag är sååå elak ibland :P
Men du vet att jag älskar dig ändå, det är bara det att du är för långt bort för att bli dragen i håret, så det blir hårda ord istället :P
Och rösta kommer jag ju givetvis göra, alla i min familj röstar ju på dig :)

2008-05-20 @ 22:24:52
Postat av: Myra

BagLady: Dig kan man lita på. :) Tur kanske, att du inte hörs ända hit... *duckar*

Eva: Liite stressande är det ju. ;) Välkommen hit, ska du vara!

Katta: Ah. Då kan jag fetglömma ditt stöd då! ;) Välkommen du också!

Missy: Missy, lilla. Du har inte förstått det här. Jag kommer ändå inte vinna, hur mycket jag än vill. Men rösta inte mindre för det! Våga inte! haha

TomasR: Man vinner äran och en skopa bekröftele, tror jag. :) Jag sticker inte under stol med att jag är tävlingsmänniska. Ger jag mig in i saker så gör jag det helhjärtat, men i första hand så är så tycker jag det är ett ypperligt tillfälle att hitta dessa guldkorn till bloggar som man kanske inte hade sprungit på annars.
Jag förstår att inte alla tänker och tycker som jag (även om det är MYCKET konstigt!! :P ), men jag tackar ödmjukast för lyckönskningarna. :)

Liselitt: Welcome home, sweetie! And wife to be. ;) Glöm nu inte torsdag, virrpanna där. *fniss*

Cinsaga: Åh, tack! Klart jag blir extra glad av röster. :) Hojta till när du vet var och när du är uppe!

Tussen: Hahaha. Fyyyy, vad du är dum mot dig själv nu! *asg*

Hockeyfrugan: Näää, jag vill inte ens tänka på det! Haha

Linda: Tack, söta du. :D :D :D

Znogge: Tackelitack. Men det är ju inte upp till mig ett dugg. :)

Evelina: Åh. Tack! Jag blir stoltare och stoltare för varje röst jag får. Kommer snart vara odräglig att ha att göra med. :P

Nika: Du HAR redan min adress. haha. Snurrig?? :P
Säg, säg, SÄG! Jag spricker ju av nyfikenhet. Det är inte ok att hålla en sån som mig på sträckbänken!


Blue: Tänk att jobb ska inverka så på en privatliv! Nedrans också! ;)
Men jag kommer bli EXTRA glad om du röstar, för då vet jag att du har smitit ifrån. hihi.

Malde: *ler stooort* Malde har koll. Det vet jag det.

Queen: Kom inte hit och kom, hörredu! På den här bloggen kör vi på den snälla och vänliga tonen. Inte massa påhopp och annat!! *asg*
Luv så det smäller om'att!

2008-05-20 @ 23:34:30
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback