På måndag

Måndag hörrni. Måndag är en viktig dag.
Då börjar det.
Jag är återigen i era händer, och kan inte göra ett skit själv.

Första gången (alltombarn) kom jag femma (låter bättre än sist, som det ju faktiskt var...).
Andra gången (sica) kom jag tvåa.
Tredje gången (nääästa vecka!) gillt eller!?

Ska jag hota?
Muta?
Gråta?

Eller...
...kanske rent av bara sitta ner och hoppas på det bästa. Om jag nu klarar det.

Sagt och Tyckt
Postat av: MissyElliot

Röstar du på mig röstar jag på dig...
*mohahahaha*

Postat av: hockeyfrugan

ah okej, tänkte det. min sambo spräckte levern i julas under en hockeymatch och låg också inne 2 veckor. en vecka på intensiven och en vecka på kirurgiska avdelningen. sen blev han borta från hockeyn i 3 månader till.
han låg mest nedsövd eftersom hinnan runt levern hade spruckit så det rann ut massa blod till buken..

2008-05-08 @ 10:00:13
URL: http://hockeyfrugans.blogg.se
Postat av: Kim M

You are the one
You're my number one

2008-05-08 @ 10:03:45
URL: http://kimmilrell.se
Postat av: Liselott

Vi får väl inte rösta själva...har jag för mig...det är väl juryn som röstar...eller så har jag som vanligt inte läst ordentligt. Skyller på mossig i pallet och övertrötthet.

Har kikat och insett att konkurrensen är stor, jösses...och med tanke på att du skriver så jäkla bra så ligger du förmodligen väldigt bra till. Jag tror inte du behöver oroa dig, honey ;))

Själv kikade jag in hos Fröken Sparsam och fick mig riktigt rejäla goda skratt. Hahahahahaha!! Schyssta tips där kan jag säga!

Kram från en mycket trött och utmattad L

2008-05-08 @ 12:20:29
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/
Postat av: Chitza

I mina händer är du trygg.
:D
Eller?

2008-05-08 @ 14:21:37
URL: http://lifeaschitza.blogspot.com
Postat av: netha

OK, sitter du då?
Äsch jag skall gå och rösta igen.
Kramis

2008-05-08 @ 14:40:15
URL: http://nethas.blogspot.com/
Postat av: vickan

Har röstat på dig tidigare tror jag. Ska hålla tummarna för att du vinner.
kram

2008-05-08 @ 18:56:49
Postat av: Myra

Missy: Ja! Haha. Så gör vi! ;)

Hockeyfrugan: Då var vi nog ungefär lika krya, han och jag. Det är inget att leka med det där. Men jag är sen många år tillbaka och kör för fullt igen. :)

Kim: Have I told u lately that I love u... *sjunger för full hals* :D

Liselitt: Neej, inte vi, men det är läsarna som röstar. OCh sen har Juryn en del att säga till om också.
Jag tror tyvärr jag har en hel del att oroa mig över. Om man nu kan oroa sig över en bloggtävling. :P

Chitza: Gulle! Visste väl jag kunde lita på dig!

Netha: Sitter och sitter. Men jag har väl inget annat val... Hihi

Vickan: Du röstade i förra tävlingen (TACK!) men nu är det en ny, så du fär gärna rösta igen. :) Nästa vecka dårå...

2008-05-09 @ 01:00:10
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback