Nattugglor

Här sitter jag mitt i natten och håller på att gäspa käkarna ur led.
Sängen ropar och jag vill inget hellre än att släpa mig uppför trappan, dra täcket över huvudet och snarka ikapp med Maken (men tro inget, han vinner varenda gång!) ända till jag självmant vaknar framåt tiosnåret i morgon fm.

Läget ligger dock inte riktigt som jag hade önskat.
Medan LillMyra tittar på film och MellanMyra och MyrKompis har sångtävling till HSM's sing-along, så ligger pizzan i ugnen.
Va! Hur kan man få för sig att man bara måste ha pizza mitt i natten? När mamman bara vill gå och lägga sig. Men jo då. Pizza it is.

Jag kan dessutom lova, dyrt och heligt, att är det någon som slår upp gluggarna redan vid sjutiden i morgon, så är det jag.
Aldrig får jag som jag vill.


Sagt och Tyckt
Postat av: Malde

Och jag ska snart gå och lägga mig (så fort jag har skrivit klart och stängt av datorn och borstat bissingarna...). Har gjort maken sällskap i tv-soffan, han ville se hockeyn. Som tur var hade jag parkerat mig i fåtöljen, han hoppade upp o ner i soffan varje gång Sverige gjorde mål ;-)

Sov så gott!

Postat av: Kim M

Mat är som godast mitt i natten.
Så är det bara.
Hoppas du sover nu.

2008-05-17 @ 09:56:36
URL: http://kimmilrell.se
Postat av: Myra

Malde: Ja, det går INTE att sitta brevid någon som tittar på hockey eller fotboll. :D :D

Kimman: Jag vet ju det. Jag funkar precis likadant. :P

2008-05-19 @ 11:57:17
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback