Myra och Jenny Del 2

Efter att ha gett er del 1, så bad ni om del 2.
Here it is:

Myra: Ni kan kasta gris också. Eller liknande.

Jenny: Jag tror inte toddlarna orkar lyfta Pappanik.

Myra: *lol* Ge han ingen tårta

Jenny: Jag ger honom sallan nat, han mest tar sjalv.

Myra: Lås på kylen, Jenny. That's the answer

Jenny: And the answer is blowing in the wind my friend. Inte las pa kylen.
Jag ska nog bara limma igen munnen pa honom.

Myra: Använder han bara lipgloss så är ju det lätt ordnat. Byt ut innehållet i tuben bara. :)

Jenny: Jag ska se vad som kan ordnas.

Myra: But. What's the question?
To be or not to be
Som i lås på kylen
Ungefär

Jenny: Precis.
Eller nej.

Myra: inte

Jenny: Nej

Myra: Nähä

Jenny: Fragan ar vad vi ska leka pa barnkalaset, herregud!

Myra: Svans på Jenny, sa jag ju. Eller kasta Pappanik.

Jenny: Ska nog googla istallet. aaaa


Det finns en del tre också, men den spårar ur. Ska nog inte återge den här. Haha
Det blir ingen bra reklam för varken Jenny eller mig. ;)


Sagt och Tyckt
Postat av: linda

Jooo... more more more!

:D

Postat av: nika

jamen ni ska ju såklart leka gömme. Alla små treåringar ska springa och gömma sig och så ska ni se om ni kan hitta dem och de får inte komma fram förrän ni ropar på dem. Så springer tultingarna iväg och gömmer sig. Ni blandar varsin drink oh slänger upp benen på soffbordet och myser....ni kan nog ropa fritt fram efter en timme eller så och då är det ju dags för tårta eller nåt.

2008-05-29 @ 21:24:47
URL: http://simonslane.blogspot.com
Postat av: Liselott

Självklart är det ju smartast att hålla i laxermedel i hans kaffe, hälsa Jenny det! Då kommer han att få rejäla magattacker och allt skit han har proppat i sig rinner ut - nemas problemas (som man säger i Polen) hehehehehehe!



Kram L

2008-05-29 @ 23:01:33
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback