Mobbad på nätet

Idag är det MyrMobbing på gång. På riktigt.

Här sitter jag i godan ro och läser bloggar. Ska kommentera såklart, det hör ju till, men möts av det här:
image298
Det sket ju sig.

Går vidare till nästa blogg. Och möts av det här:
image299
Det sket sig lika mycket det.

Så.
Nu skiter jag i cybervärldens mystiska värld.
Jag drar till stranden istället.

( Förresten är det bloggtävling på gång, för er som är intresserade.
Kolla in hos Greger och Gertrud! )

Sagt och Tyckt
Postat av: Fröken Sparsmart

Absolut! Ljuskänsliga ögon ger absolut förtur till dessa
öh... ljusskyddande brillor! :)

Postat av: MissyElliot

Aj aj aj, stackars Myra.... Jag håller helt med om att det är orättvis mobbning!
:-/

2008-05-03 @ 17:02:44
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Catja

Även denna stackars småländska har mötts av cyberrymdens mysterier... Nope, still don't get it... Jag är hopplös - som en groda utan ben.!

2008-05-03 @ 17:57:28
URL: http://Catjalainen.blogg.se
Postat av: Liselott

Öööh...jag har faktiskt inte riktigt hajat det där med att ha sifferbokstäververifikation. Jag måste ha missat något. Har inte det på min blogg. Borde jag ha det?

Kramar Liselott

2008-05-03 @ 22:18:05
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/
Postat av: Malde

Sånt har hänt mig med... Trist! Kram

2008-05-04 @ 14:04:57
URL: http://maldes.blogg.se
Postat av: Anonym

Hemskt irriterande när det händer.... Har hänt mig med rätt ofta.... man säger osande saker då...

O vad det gäller Fulen o påhoppet där så tycker jag inte alls att du gjorde fel som lät dina myrbarn hålla kopplet. Du gjorde helt rätt tycker jag det verkar som...

Har man en hund som inte sköter sig eller som ens riskerar att inte sköta sig så får ju hundföraren ta det med i beaktning. O för den delen oavsett så smyger man sig inte på främmande hundar bakifrån. Snäll hund eller inte... för man vet ju inte hur hunden framför kommer att reagera.

/Blue
http://himmelellerhelvete.blogg.se

2008-05-04 @ 23:24:09
Postat av: Myra

Frk Sparsmart: Hahaha. Det låter bra! :D

Missy: Visst är det! *mutter*

Catja: hehe. Är det mot oss smålänningar i allmänhet, tror du...?

Liselitt: hahaha. Lilla söta Liselittan. Det är spamkod, för att minimera spam. Och du har VISST det på din blogg. Men du kan välja att ta bort den om du vill. :D

Malde: Irriterande, minst sagt. Men jag tycker mest det är humoristiskt. haha

Blue: Jag är ganska besparad från detta. Tack o lov. :)
Ja, jag tycker det är ok att SmåMyrorna håller i kopplena, då vi är ute och går. Det är ju ändå jag som kontrollerar hundarna med rösten. Jag skulle dock aldrig låta dem gå med dem själva, eller ens för långt ifrån.
Jag klandrar aldrig hundarna då det blir slagsmål eller annan kaos. Det är ägarnas ansvar. Jag har själv två ganska skarpa hundar, men så släpper jag inte ihop dem med andra heller. Jag har dem i koppel (eller lösa där/när det inte finns risker) och på så vis under kontroll. Men att begära att de inte ska ge tillbaka då de blir anfallna, är lite väl mycket, även om de i första hand lyssnar på mig.

2008-05-05 @ 00:31:37
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback