Förbannade idoler

Har nu tittat på reprisen av finalen av American Idol 2008. Jag missade ju i torsdags då jag satt uppsnoffsad och fin på dyr restaurang och firade födelsedag. Men ikväll tittade jag.
Och som vanligt så bölade jag. Alltid.
Jag förstååår inte. Så fort nån sätter 'den där' tonen, eller så fort de visar snyftiga ihopklipp, eller så fort någon gråter av glädje, eller så fort... Ja, ni hajar. Jag är en jäkla lipsill.
-Get a grip, Mummy. sa MellanMyra samtidigt som hon himlade med ögonen och suckade tungt.
-You're such a crybaby. fyllde LillMyra i. Men hon gav mig iaf en kram.

Nu tänker jag inte försäga mig om vem som vann. Det kanske är Idol-fans därute som läser, och jag vet inte hur ni ligger till i Sveeeden. Det brukar ju vara lite senare där.
Men jag kan bjuda på den här. Jag är ju lite kär i både sången och han som sjunger. Jag säger bara kolla in ögon och leende. *sucka*

American Idol final 2008 Jason Castro - Hallelujah

Lyssna och njut. Själv ska jag gå nattkissen med hundarna.

Sagt och Tyckt
Postat av: Greger & Gertrud Gregorius

Sova? Känner igen det ordet...hmmm
Hahaha, det blir säkert bra även om spänningen nu blir OLIIIIIIDLIIIG :-)
/GG

2008-05-24 @ 08:28:48
Postat av: Myra

Greger & Gertrud: Sova ja. Vad är det? ;)
*biter på naglarna*


Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback