Tja. Jag har den effekten på folk. ;)

You Are Mud Pie
You're the perfect combo of flavor and depth.
You are overpowering and dominant - and that's what people like about you.
You bring energy and a new direction to most interactions.
People crave you in a serious way. You're that important to them.

Those who like you give into their impulses.
You don't represent reason. You represent pure temptation.
People get addicted to you rather easily.
You offer people a dark side that is very hard to resist.
What Kind of Pie Are You?


Sagt och Tyckt
Postat av: Malde

Och jag blev en äppelpaj, smaskens! Gärna med en sjö av vaniljsås!

Postat av: Chitza

Welcome to the dark side - we have Mud Pie!
*Myras nya lockbete*
Hihihihi

2008-03-28 @ 06:39:23
URL: http://lifeaschitza.blogspot.com
Postat av: lotta

mmmm mud pie! den godaste av dom alla :-)

2008-03-28 @ 08:28:02
URL: http://www.gottablandat.wordpress.com
Postat av: Anonym

F*ck, blev du också MUD Pie!! *LOL*

Jamen vi är kanske rätt lika...hahahhahahaha!!

Sen om det stämmer med beskrivningen...jag har inte hunnit tänka så långt. *fnitter*

Kraaaaaaaaaaaaaaaaam "Lithelith" (jag läspar idag - läthpar menar jag)

2008-03-28 @ 13:29:10
Postat av: Tussen

Om du tittar in hos mej.... så ser du vad jag blev!

2008-03-28 @ 19:08:05
Postat av: vickan

Jag blev en äppelpaj. Var ett roligt test.
Ha en fortsatt trevlig helg.

2008-03-28 @ 22:35:54
Postat av: Queen

Jag har ju fått lärt mig nu var Mud Pie är för nått..nått chokladigt med kaksmulor i va? Du som är så söt kan ju vara vilken paj som helst ;)

2008-04-01 @ 11:26:13
URL: http://www.naturelllife.blogspot.com/
Postat av: Myra

Malde: Vaniljsås är farligt gott. :)

Chitza: Haha. Just det. *varnar*

Lotta: Eller hur! :D

Liselitt: Oh yes. Me too. ;) Va' läthpar du om???

Tussen: Ja det gör jag.

Vickan: Äppelpaj, med vaniljsås, är mumma. :)

Queen: Massa chokladigt!
Och nu smickrar du och är så söt så jag får snudd hål i tänderna! ;)

2008-04-01 @ 16:45:03
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback