Slut på friden

Ja jisses.
Nu är iaf
Jenny installerad i gästrummet.
Hon syns knappt bland kartongerna.

Tur hon sköter sig och slipper rumsarrest.
Men jag ska hälla i henne lite 'vuxendricka' ikväll, så vi får väl se i morrn...

Sagt och Tyckt
Postat av: Pulvia

Yiihaa! Ha de räserkul (så gott det nu går utan mig ;)) Skönt att höra du ligger i hårdträning, bärjar bli nervös för att vara veklingen när det är dax nästa gång. Kram på er!

2008-03-07 @ 18:37:42
Postat av: Liselott

Låter ju jättekul! Är ni bakis nu? *fnitter fnitter* För mycket "vuxendricka" perhaps? ;)

Ja idag är det ju lördag...när du läser min blogg förstår du att jag inte visste om det. Guuud så förvirrad jag är...det blir bara värre...senil dement eller alzheimers. *my god!*

Kram och hälsa Jenny!

Postat av: KarinBara

Skönt att ha lite besök? :) Hälsa så gott till Jenny :)

2008-03-08 @ 10:03:59
URL: http://karinbarakarinbara.blogspot.com
Postat av: vickan

Vad roligt hoppas att ni får hur kul som helst. Det är alltid roligt med sällskap i glada vänners lag.

2008-03-08 @ 14:27:03
Postat av: Jenny

Rumsarrest fick jag ju idag iaf, vid diskhon, medan Myra var ute och roade sig med sina kompisar. Hmpf! Känner mig sådär vansinnigt speciell...

*mutter*

*dubbelmutter*

*och en skruv*

Hej Pulvia, Hej Liselitt (Myra sa att du hette det nu), Hej Karin! Kram på Er, ni förstår säkert vilken pärs jag har haft i helgen... men att vara med Myra är lite som att föda barn, man glömmer bort smärtan tills nästa gång. Visst? ;)

Moahaha.

2008-03-09 @ 00:23:01
URL: http://jennythenanny.blogspot.com
Postat av: Pulvia

Ja precis, just så är det Jenny! =)

2008-03-09 @ 08:15:13
Postat av: KarinBara

Hahaaahaaa!!!!

2008-03-09 @ 10:22:55
URL: http://karinbarakarinbara.blogspot.com
Postat av: Anna-Lys

Ahhh
det är därför man inte ser mycket av dig ditt kryp ;-)

Hoppas Ni hade sketkul!!!!!

2008-03-09 @ 11:46:14
URL: http://anna-lys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback