Ring ring, bara du slog en signal.

Ring ring, tystnaden är så total.

Äntligen har jag fått in Chick Habit som ringsignal på mobilen.
Så är det ingen som ringer!

Ring nu då.

Nu.

Riiiing!






Fast hoppas inte för mycket att jag svarar.

Jag dansar hellre.
Och sjunger.

Men ring gärna.

;)

Sagt och Tyckt
Postat av: Liselott

Dansa på du! *fnitter fnitter*

Postat av: Chitza

Dansar du än? ;)

2008-03-12 @ 07:10:25
URL: http://lifeaschitza.blogspot.com
Postat av: Pulvia

Hahaha verkar som helgen bara vart ett smakprov?? Dessutom känner jag mig liiite delaktig i dansabstinensen, var ju oootroligt lugna sist *förvånad* Vi hoppas på att ta igen det så snart som möjligt, trots att jag idag gör åt respengen på laseroperation *skäms, fast bara liiiiite, lite*
Kram på er!

2008-03-12 @ 07:19:21
Postat av: Kim M

Nä, nu har du rökt på!

2008-03-12 @ 09:36:05
URL: http://kimmilrell.se
Postat av: evans

Haha! Visst är det typiskt! Så snart man har bytt till en schyst ringsignal är det minsann ingen som ringer...

2008-03-12 @ 09:40:55
URL: http://evans.blogg.se
Postat av: Anonym

Vänta på telefonen..... Nu börjar livet i "lyx" sätta sig i huvudet, vem fan har tid att vänta på en telefonsignal.... Ha Ha Ha!!!

2008-03-12 @ 10:10:22
Postat av: Malin (häst)

Det va jag! Missade visst det på förra!!

2008-03-12 @ 10:11:48
Postat av: Myra

Liselitt: Men du får ju ringa först!! haha

Chitza: Nää, det har bara ringt tre gånger än sålänge... ;)

Pulvia: ja, haha. Det börjar bli kroniskt. Men vi ska ju ta igen det på det svenska barnkalaset! Eller hur!? :D

Kim M: Det har jag inte alls det! Men kanske går jag på ångorna sen helgen.... :P

Evans: Nää. But why, liksom?

Malin: Men. Haha. Du förstår ju. Så fort jag slutade hos er så fick jag massa tid över till saker jag inte visste fanns. :D

2008-03-12 @ 12:11:01
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: RackarTuss

:)Kramas från ett inte lika blåsigt Stockholm!

2008-03-12 @ 12:22:48
Postat av: nika

finns den signalen att lyssna på någonstans på webben för jag är farligt nyfiken.
Sen måste det sägas igen FULEN ROCKS! han är min absoluta favvo!!!!!

2008-03-12 @ 12:38:39
Postat av: Jenny

Ge mig, ge mig, GE mIG!

Vart fick du den ifran liksom?!

:@

2008-03-12 @ 14:07:47
URL: http://jennythenanny.blogspot.com
Postat av: Liselott

Men, jag har ju inte ditt nummer, knasboll! *fnitter*

Min mobil fick fnatt och helt plötsligt försvann flertal nummer. Fråga mig fan inte hur - det där med teknik...ja...vad säger man...nä man säger ingenting...man bankar mobilen i bordet och hoppas på det bästa.

Eller...när jag tänker till...jag kan ju ha tryckt på fel knapp? Under "a moment of confusion" (fast jag förstår inte hur - jag är ju aldrig förvirrad *ehum*).

Så om du typ har mitt nummer kvar, skicka ett sms så jag kan spara ditt nummer (igen). Och skicka den där signalen - jag vill också ha den!!

Så kan vi dansa tillsammans sen... ;)

*hugs*

2008-03-12 @ 18:46:40
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/
Postat av: Queen

Ja men det passar mig utmärkt, jag som inte gillar att prata i telefon! ;) Så jag kan ringa om du ger f*n i att svara :P

2008-03-12 @ 19:11:45
URL: http://www.naturelllife.blogspot.com/
Postat av: Malde

1) Lämna telefonen utanför badrummet.
2) Gå du in i badrummet och tappa upp ett bad.
3) Lägg dig i badet.
4) Telefonen ringer.
Så fungerade telefoner förr i tiden i alla fall, när alla fortfarande satt fast i väggen med sladd och det fanns som mest en telefon per bostad ;-D

2008-03-12 @ 21:50:19
URL: http://maldes.blogg.se
Postat av: MissyElliot

Om någon ringer kommer du säkert inte att svara. Du kommer att undra var det ringer och vilkt pucko det är som inte kan svara någon gång....Tills du kommer på att det är din telefon, men att du glömt bort att du ändrat signalen....
*fnissar hysteriskt*

(ps hoppas att allt går bra i flyttstöket...)

2008-03-12 @ 22:50:03
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Anonym

RackarTuss: Fusk. Här blåser det än. Fast inte lika farligt. Riktigt lugnt och stilla om man jämför....

Nika: Klart den finns! Kolla här: http://myrasmysterier.blogg.se/1203684800_jobb__jobb__jobb.html
Rocka inte ihjäl dig bara. Det vill jag inte ha på mitt samvete.
Fulen slickar sig stolt om nosen. Lider snudd av hybris... ;)

Jenny: Den kommer, den kommer. DEN KOMMER! Hav tålamod!

Liselitt: Hahaha. Inte undra på att mobilen varit tyst det senaste. ;)
Tur jag har koll då, och har kvar ditt nummer. Jag messar, serru.

Queen: Välkommen till MyrStacken.
Jag looovar att inte svara, om du lovar att ringa minst tre ggr per dag. ;)


Malde: *asg* Så sant. Måste testa imorgon, för då ska jag unna mig en spa-dag i badrummet. Tänker minsann lägga mobilen på laddning utanför dörren under tiden. Och hoppas på att jag får poppa järnet. :D

MissyElliot: Meh hallååååå eller. Haha. Skulle jaaaag! :O

2008-03-13 @ 20:33:22

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback