Lissen i ögat

Jag vet att flera av er inte har kunnat kommentera på flera dagar. Jag har samma problem, och dessutom krabbar det med inloggning. Funkar bara ibland, och enbart i slow motion.
Har mailat bloggteamet och hoppas nu på att det löser sig ganska snart.
Vilket jag är säker på. De brukar ta tag i saker så fort de kan.

Under tiden går jag ut i solskenet. Kanske sätter mig på stranden ett tag, och bara lyssnar på vågornas brus.
Och vem vet. Jag kanske tom hjälper SmåMyrorna att bygga vidare på deras sandslott.

Sagt och Tyckt
Postat av: Anonym

"Under tiden går jag ut i solskenet. Kanske sätter mig på stranden ett tag, och bara lyssnar på vågornas brus.
Och vem vet. Jag kanske tom hjälper SmåMyrorna att bygga vidare på deras sandslott."

Nar jag laste det dar fick jag ett sug i magen... jag vill ha ditt liv. Eller den stunden i alla fall..

2008-03-25 @ 14:20:49
Postat av: linda

Alltsa, den forra var ju fran mig. Dumma dator.

Postat av: Tussen

Nickar.... jag har inte kunnat kommentera ... ;(
Men - kanske kan jag det nu? :)

2008-03-25 @ 14:49:09
Postat av: Queen

Åhh inte vara lissen i ögat *torkar tår* Nu är vi ju här igen :)

2008-03-25 @ 14:58:31
URL: http://www.naturelllife.blogspot.com/
Postat av: Hanna

Jo de är rätt skönt att ha morgonfodringen, man får allt mockat och klart på morgon och behöver bara åka ut och rida/pyssla senare :)

2008-03-25 @ 15:00:58
URL: http://hannalon.blogg.se/nova
Postat av: MissyElliot

Hrm, min blogg ser helt mysko ut med megastor text. Här hos dig ser det likadant ut, men på flera andra bloggar ser det ut som vanligt.
Vafalls????

2008-03-25 @ 16:31:30
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: MissyElliot

eh, glöm vad jag nyss skrev. Nu ser allt ut som vanligt igen. Fråga inte vad som var fel för det är alldeles för pinsamt att berätta...
*fnissar smått hysteriskt och rodnar samtidigt!*

2008-03-25 @ 16:33:56
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Myra

Linda: Ja, vissa stunder är värda mycket. Mitt enda klagomål idag är att jag hade önskat mig några fler plusgradeer. Det är ka-ka-kallt ute. Men sålänge det inte regnar så är jag mer än nöjd. :)
Hur har du landat i det nya nu då?? Måste kolla läget, tror jag.

Tussen: Nu kan du. :)

Queen: Ja, nu är ni här igen. Det har varit tomt. ;)

Hanna: Precis, och så får boxen en chans att luftas ur också. Det borde vara lag på att alla hästägare fick vara lediga om mornarna så de kunde mocka ur stallet redan då. Det är minsann inget roligt när skiten ligger hela dagen... :D

Missy: Hahaha. Satt tant med sitt förstoringsglas på näsan nu eller??
*duckar*

2008-03-25 @ 16:44:30
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Liselott

Nu ska vi se om det här går bättre, just nu står datorn och tuggar på min kommentar som jag skickade iväg på ditt senaste blogginägg. Pretty annoying.

Bygga sandslott! Låter trevligt! Här hemma blir det väl snöslott. Jag vill ha sooommaaaaaar!!! *buhuuuääää*

Kram L

2008-03-26 @ 17:29:47
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback