Kvällstid och jordgubbar i choklad

Först satt vi och doppade jordgubbar och vindruvor i choklad, sen tryckte jag i mig resten av chokladkakan alldeles själv.
Nu mår jag inte alls som jag vill...

Och jag har fortfarande inte lyckats få in en ny rutin vad gäller min datortid.
Det passar mig inte att vara utan datorn hela dagarna. På kvällarna är jag ju så trött så ögona går i kors. Då kan jag ju varken läsa eller skriva nått vettigt. Måste ta tag i det här.

Sagt och Tyckt
Postat av: Malde

Det är tråkigt att inte må som man vill när man har njutit av sådana godsaker. Ska jag komma och läsa högt för dig med, som jag har gjort för Liselott? Hoppas att du mår bättre i morgon! Klart du måste få ordning på din datortid! Basta!

Postat av: Kottemor

Oj.
Jag tycker det är orättvist.
Man borde kunna få äta hur mkt gott man vill
utan att för den delen behöva må illa eller
ha fetångest sen,haha
Grönsaker och annat nyttigt kan man minsann
äta hur mkt som helst av men godis, nejdå.
Hade varit hur lycklig som helst om jag kunnat
äta en av de där semletårtorna helt själv;)

Många pusselikramar!

2008-03-04 @ 22:56:01
URL: http://ilasprivatespace.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Ah, vad fan sparar du inte det tills jag kommer for?! Kommer det har bli som jordgubbarna?! Va, va, VA?!

18.40 pa torsdag. Glom inte det. ;)
Jag kommer bara en ros i haret, lite for att du ska kanna igen mig, men mest for att kanske fa ragg pa bussen :P

2008-03-05 @ 01:05:25
URL: http://jennythenanny.blogspot.com
Postat av: Kim M

Hoppas nu att du inte kräktes! Man gör lätt det när man frossat. Jag vet.

2008-03-05 @ 07:50:35
URL: http://kimmilrell.se
Postat av: Myra

Malde: Ja, VARFÖR mår man inte bra av något så gott?? ;)
Du får hemskt gärna läsa högt här med. Gör som Jenny - ring när jag är ute och rider. :D

Kottemor: Men eller hur! Och jag lovar dig, när det kommer till Myra så kan det tom bli för mycket av frukt och grönt. Det finns helt enkelt inte karaktär nog att sluta äta i tid. :P

Jenny: ASG Det har blivit lite av en tradition, tror jag, att äta upp alla jordgubbrana precis innan du kommer! Moahahaaa.

Kim M: Åh nä! Inte slösar jag bort choklad på det viset inte! ;)

2008-03-05 @ 08:34:57
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Liselott

Så du blev en aning illamående...? *fnitter* Jösses, knasMyra! När du trycker i dig så där så får du ju räkna med att kanske inte må så bra efteråt. Knasboll! *fnittrar*

2008-03-05 @ 11:58:10
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback