Dagens drog


Duffy - Mercy

Sagt och Tyckt
Postat av: TomasR

Jupp, nya hoppet från UK. Några försöker kanske påstå att det är Adele med kan ju gå och dränka sig närmsta brunn!

Fast intressant är att första takterna får mig att tänka på en av Sverige nya lysande artister, Lycke Li.(kanske du missat, sök på YouTube eller besök PSL:

http://blogg.svt.se/psl/2007/10/1/musik-med-lykke-li/ )
Bara en taktbas som även hon nyttjar.

Nu ska jag inte höja Duffy till skyarna, måste leta reda på någon mer låt av henne först, men nog är denna go!

2008-03-22 @ 21:29:05
Postat av: SnubbeliBubbeli-Pop!

Grymt album!
Sjukt bra låt.

Postat av: Myra

TomasR: Älskar Duffy! Vi kan visst höja henne över skyarna. :D
Lycke Li har jag missat, får ta mig en närmre titt. Tack för länk. :)

Snubben: 'eey, mannen. :P Hon är skrämmande bra. :)

2008-03-24 @ 10:03:49
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback