MyrMormor kollar fotboll

MyrMormor, som knappt vet vilken form en fotboll har, var förra veckan på puben med jobbet och tittade på matchen mellan Sverige och Ryssland. Jisses, säger jag bara.
Jag kopierar helt enkelt några meningar från våran chatt i helgen, så förstår ni vad jag menar. Två räcker f'resten. Gott o väl:

Myrmormor 14:56
Jag gjorde succe när jag tyckte att de nog skulle fixa sig i tredje perioden.

Myrmormor 14:58
mitt under matchen var det en kille som undrade om jag inte hade några spel i min mobil som jag kunde roa mig med

Sagt och Tyckt
Postat av: Myrmormor

Ont förtal kallar jag detta. Passa dig du, jag kanske ger igen en vacker dag. Det finns mycket att berätta......

2008-06-23 @ 12:07:00
Postat av: Liselott

flabbar



Man måste ju ha rätt att se på fotboll på sitt eget vis, den är ju till för ALLA - nåväl, alla som inte är som jag då, som avskyr fotboll.



Hittade MyrMormor några spel på sin mobil? fnissar



Heja MyrMormor! Jag håller på henne!



Kram L


Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback