UCLA study

A study conducted by UCLA's Department of Psychiatry has revealed that the kind of face a woman finds attractive on a man, can differ depending on where she is in her menstrual cycle.
For example: If she is ovulating, she is attracted to men with rugged and masculine features. However, if she is menstruating, or menopausal, she tends to be more attracted to a man with duct tape over his mouth and a spear lodged in his chest, while he is on fire.
No further studies are expected.

Sagt och Tyckt
Postat av: Sarah

HAHAHA!

Postat av: MissyElliot

Oh, so true...
:-)

2008-01-13 @ 20:00:25
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Blue

Japps skriver under på det.... hahaha

2008-01-14 @ 08:10:39
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se
Postat av: Märtagreta

Det är inte lätt att vara kvinna, ansvarsfrihet borde finnas kring kroppens cykler. Jag vågar till exempel inte gå ut och partaja när jag har ägglossning, då skulle jag göra en massa jag sen skulle ångra! Vid mens undviker jag bara svärmor, hon är den enda som lyckats skrapa fram nåt menshumör hos mig!

2008-01-14 @ 09:41:39
URL: http://islanddragon.wordpress.com
Postat av: Liselott

Självklart kommer brevet i form av papyr, så tro inget annat! *fniss fniss* Och papyrrullen stoppar jag in i en cryptex och kodar den så får du ledtrådar så att du kan bilda ett ord. Men guud vilken bra idé! Det skulle ju kunna bli en skitbra bok!

Nej vänta lite - just det ja, Dan Brown har ju redan skrivit en sån bok - Da Vinci Koden. Skit också...

Jag som trodde jag skulle bli en bestsellerförfattare där...*fniss*

Intressant där med kvinnan och hennes ägglossning och menstruationer.

När jag har ägglossning klättrar jag på väggarna och är redo att explodera av allt och inget. Och mensen ska vi inte tala om...lättirriterad är väl bara förnamnet. :S

Nu är det fan kolsvart här hemma och jag måste gå till dagis för att hämta dotra. *buhuuuuu* Vill inte...gå...ut...

Kram kram Liselott

2008-01-14 @ 15:54:23
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/
Postat av: Myra

Sarah: Visst är den lite bra. ;)

Missy: Is it really...? :P

Blue: haha

Märtagreta: Jag är ganska jämn i humöret, då jag pumpas full med hormoner i jämn takt från spiralen. Maken säger att jag endast är på dåligt humör ett par gånger om året.

....sex månader i stöten....

Han ÄR inte snäll.
Inte har han rätt heller.
Så ofta.

Liselott: Oh noooo, this is way to complicated for little me.
Fjäder och bläck i glasburk, säger jag ju! ;)

2008-01-14 @ 17:59:40
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback