Supernatural

Och för att göra en bra helg ännu bättre, så var det första avsnittet på nya serien av Supernatural ikväll ju!
Söndagkvällarna är räddade.

Sagt och Tyckt
Postat av: Emma

Nice, gött med söndagkvällar! Hoppas att helgen har varit bra annars!? :)

Kramar,
M

Postat av: Liselott

Vilken tur! *fnitter*

Himla bra att ha en schyrrans serie om söndagskvällarna som annars kan vara så förbenat tråkiga.

Kram Liselott

2008-01-28 @ 10:43:03
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/
Postat av: Märtagreta

Här har helgen varit intensiv och blåsigt gråregnig. Idag skiner verkligen solen, så jag ska ta ut stålhästen och ta en förbränningstur med hunden som börjat bli rejält vintertjock, inte bra!
Ha en skön måndag!

2008-01-28 @ 11:42:46
URL: http://islanddragon.wordpress.com
Postat av: TomasR

Söndagskväll - Dexter såklart.

Supernatural? Nja, den får ni tjejer hålla er till. Enda att njuta av där (om jag förstått Myra rätt) är de gulliga (Myras bedömning, inte min) pojkarna. I övrigt lämnar den en hel del att önska tycker jag.

2008-01-28 @ 12:12:10
Postat av: vickan

Serien verka ju jättebra. Mycket söta killar med hehe. Ha en fortsatt bra dag.

2008-01-28 @ 13:03:36
Postat av: Kim M

Sitt nu inte inne och uggla för mycket! Du vill inte missa vårvädret.

2008-01-28 @ 14:28:54
URL: http://kimmilrell.se
Postat av: Myra

Emma: Tack, helgen var riktigt bra. :)

Liselott: Äntligen får ju söndagkvällarna lite kvalitet igen. hehe

Märtagreta: Min stålhäst får vila lite till. Den behöver dessutom strykas lite medhårs innan den sättr igång igen. Vilat för länge, tror jag. I regnet.

TomasR: haha. Jag tittar inte ett ögonblick på grabbsen! *loooovar* Handlingen är så bra så jag hade följt serien om det så vore Bert Karlsson som var med.

:D

Vickan: Den är bra, om än långt ifrån bäst. Men vad gör man inte... haha

Kim: Oh. Ok. Jag lovar. Men det är ju så mörkt när den börjar vid kvart över nio. Får jag titta då? :P

2008-01-28 @ 18:32:11
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback