Som en nyponros

Att duscha med fuskpolon på har det ju inte varit tal om, så jag har helt enkelt grott igen ett par dar. Härligt, härligt.
Men idag på morgonen fick jag allt bestämma mig. Gå ytterligare en dag och skräpa i mina vidriga förkylningsbasiller, eller ta av mig den
jäklans polon.

Det tog ett tag, men jag fick duschat.
Skam den som ger sig.

Sagt och Tyckt
Postat av: Nilla

Just nu finns det snö fast det börjar att bli tö väder.Tolkade efter stallets nordsvensk igår skit kul...man måste ju passa på....kände mej som tretton år igen ha ha ....
Hur är det att bo i Wales? Klimatet är väl lite mildare får ni snö? Många frågor .Ha det bra

Postat av: Märtagreta

Själv har jag kört med långfillingar och täckbyxor, tre tröjor och både ullstrumpor och fårskinnstofflor. Whiskeyn är slut så jag har fått gått över till Cochilliana, då får man skala av sig allt igen, vilket är ett helt företag det också... förkylningar är piss!

2008-01-05 @ 18:12:45
URL: http://islanddragon.wordpress.com
Postat av: Sabina

Men stackars dig....

Krya på dig.

2008-01-05 @ 18:32:56
Postat av: MissyElliot

Varför kan man inte ha en sån när man duschar? Tycker det skulle vara lite praktiskt för då behöver man ju inte tvätta!
:-)

2008-01-05 @ 20:29:21
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Myra

Nilla: Tolka... *drömmer mig bort* Tror du det funkar i leran...? ;)
Här är mildare. Vintern är en enda lång höst, och nätterna blir inte lika länga som i Sverige. Våren är tidigare och sommaren längre. Vi bor precis vid kusten, så här är det ingen snö. Man får ge sig iväg nån timme innåt landet isådanafall. :)

Märtagreta: ALLT är jobbigt när man är förkyld. Jag blir svettig bara av att gå på toaletten... Ska vi lägga ner, du å jag? ;)

Sabina: TACK! Äntligen nån som fattat vinken! :P

MissyElliot: Hmmm. Tänkte inte på det. Varför sa du det inte lite tidigare, så hade jag sluppit möblera om både näsa och öron!

2008-01-07 @ 00:23:11
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback