Severe weather warnings have been issued over Wales

Fredag idag och de flesta ser säkert fram emot helgen.

Själv ser jag fram emot 4 inches regn.

Inom 48 timmar.

Joy, oh joy.

Sagt och Tyckt
Postat av: Sarah

Här varnar de för storm i helgen. Jättekul jag som måste jobba.^^ Får hoppas att inga träd ramlar ner över mig när jag springer från bilen och in på jobbet eller tvärtom... :P

Postat av: Tussen

Nä - regnar gör det inte.... men de e extremt jämngrått ute, jag ser faktiskt inte ens himlen.
Exakt samma väder som mitt humör då.... vääk!
Jag har fastnat i ett tycker-synd-om-mej-själv-humör. Inte på topp med andra ord.

s k i t...

*De e ok att muntra upp mej eller helt enkelt bara titta in i min blogg OCH SPARKA MEJ I BAKEN*

2008-01-18 @ 12:55:44
Postat av: Liselott

Men guuud vad härligt med regn! Nä jag skoja bara...stackare...
Regn är ju inte så roligt. Men jag tycker dock att det är bättre än snö för jag gillar inte snö. Kram Liselott

2008-01-18 @ 13:16:51
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/
Postat av: linda

Du har fått utmärkelse på min blogg ^^ =)

2008-01-18 @ 13:42:57
URL: http://angelinside.blogg.se
Postat av: Fröken K

Meeeen!! Vilket väder ni har! Det skulle bli storm neråt landet idag..hoppas på att det inte kommer hit upp. Lagomt trist och grått ute här idag.
kram

2008-01-18 @ 14:24:09
URL: http://frokenk.blogspot.com
Postat av: Sabina

Oj då, kul för er...INTE!

Kanske dax att flytta tillbaka till Sverige??=)
=)=)

Trevlig helg

2008-01-18 @ 14:39:54
Postat av: nilla

jag kan ju trösta dej med att det är skitväder i svedala....usch..ha de bra simma lugnt

2008-01-18 @ 17:37:53
URL: http://fnilla.blogg.se
Postat av: Myra

Sarah: Det blåser rejält här också. Är så satans trött på skitvädret så jag går av på mitten snart. JAG VILL INTE MEEEER!!!!

Tussen: Himlen har man inte sett mycket av. Så trist. OCh det sätter sig på humöret här också, vill jag lova. *morrr*

Liselott: Visst ÄR det! Not! haha Men jag föredrar snö framför regn. Så länge det inte smälter och blaskar.

Linda: Tackar ödmjukast. :)

Fröken K: Ser ju ingen ände på det heller... :(

Sabina: Iiiiinte kuuuuul! *muttrar och svär*
Flyttar jag så blir det till varmare breddgrader. Jag är inte byggd för sånt här väder. ;)

Nilla: Ja, det är flytvästen på, bara. :)

2008-01-18 @ 19:30:56
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback