Hi, it's me.

Uppehåll istort sett hela dagen, med bara ett par små ynka regnskurar.
Fyra timmar hos hästarna. (Vilket resulterade i välstädat stall och rena hästar, men vansinnigt leriga hundar.)
Tvättat alla hästtäckena. (Håll tummarna för att inte tvättmaskinen säger upp sig efter det här nu)
Storstädat nedervåningen. (Man kan knappt tro att det bor hundar här. Iaf inte leriga hundar.)

Ibland behövs det inte mer.
Fortsätter det såhär så tar jag snart tillbaka förra inlägget.
Jag är nästan mig själv igen.

Sagt och Tyckt
Postat av: Blue

Skönt sådär efteråt när man känner sig sååå nöjd med sig själv

Postat av: Sarah

Ibland behövs det att man svettas lite för att allt ska kännas mycket bättre.. ;)

2008-01-22 @ 20:10:50
URL: http://silvergreger.blogg.se
Postat av: MissyElliot

Gött att höra att du inte säljer stacken. Vart skulle jag då gå när jag vill höra myrhistorier???
:-)

2008-01-22 @ 20:29:58
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Nilla

Jösses såna ryck är bra ..ha det bra

2008-01-22 @ 22:02:04
URL: http://fnilla.blogg.se
Postat av: Tussen

Jo jo....
*skrattar åt din smarta "gå-och-lägga-sej-plan"*
Ja, vad ska man säga.... e rätt pank så det blir inte något bud på Myrpappor, SmåMyror och inte ens MyrStacken. (låtsas inte alls om att jag sitter här och småler lagom illmarigt) he he.
Annars har jag mest haft sjuka barn på senaste tiden känns det som. Till slut är man inte så road.
Regn var det... nja, det blev inte så mycket.... Inte av stormen heller, faktiskt.
Hur var stormen hos dej? Centrum skulle ju vara över Skottland.... så - du vet, same same...
Kram på dej du goa Myra!
Och.... Gnatt gnatt! *visslar oskyldigt*

2008-01-22 @ 22:44:14
Postat av: Sabina

Aj då, inget byte alltså??!?!? Då får du helt enkelt radera min förra kommentar=)

Skönt att höra att det är bättre=)

2008-01-23 @ 08:29:13
Postat av: Plogflickan

Ha Ha känner igen skitiga vovvar...

2008-01-23 @ 09:33:11
URL: http://plogflickan.blogg.se/
Postat av: Kim M

Hästtäcken! Åååååååh!

2008-01-23 @ 09:37:59
URL: http://kimmilrell.se
Postat av: Liselott

Jösses vad alldeles för effektiv du har varit med all städning! Det får ju mig att känna stor press...måste städa här hemma också...ser ut som ett slagfält och vi har ju ändå akvarium och firrarna är ju inte ute och vandrar på golvet...men...och nu svamlar jag för jag är trött och seg idag. *skrattar*

Nevermind, dagen har bara börjat - jag kanske blir piggare när jag börjar städa...eller inte...

Kramisar L

2008-01-23 @ 10:02:57
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/
Postat av: Myra

Blue: Ja, det är det verkligen.

Sarah: Absolut. Man fattar det ju inte innan, bara. ;)


Missy: Det var ju det jag tänkte. Vaad ska Missy göra då? Haha

Nilla: Ibland är det fart på mig. Måste bara ta mig i örat ordentligt.

Tussen: Skratta du! *mutter* ;)
Här har vi varit förskonade från sjukdomar, men det vågar jag inte säga högt, för då får jag väl igen.

Sabina: Nope, no wife swap this time. Hihi

Plogflickan: Så hopplöst. De är mer leriga än hagen, tror jag. Och torkar inte på eevigheter, så det blir blöta märken överallt. När de väl torkar så rasar jorden av dem och lägger sig som ett lager på hela nedervåningen.

Kim: Vad!? Vad menar du nu? Haha Har du nån skum läggning, vad gäller hästtäcken? Ska jag skicka ett till dig!? :P

Liselott: Jag är sådär effektiv i perioder. Korta perioder. Så var lugn du, bara. Det har nog redan gått över, och jag kom inte ens till övervåningen. :)

2008-01-23 @ 15:42:38
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback