Dagens repeat

Nästan varje dag sätter sig en låt i huvudet på mig. En låt som jag får dras med hela dan, eller tills jag hittat en annan som tar över repeatplatsen.

Ofta är det någon av låtarna som spelas på klockradion när den sätter igång om mornarna. Detta vare sig jag tycker om den eller inte.
Funderar på om jag ska börja lägga ut en 'dagens repeat' på lite mer rutinmässig basis. Så ni får lite förståelse hur jag har det om dagarna. :)

Jag kan även urskilja ett visst mönster i mitt dagshumör kontra repeatlåt. Så jag föredrar helt klart låtar med lite fart i. Vill ju inte sitta och vara melankolisk om dagarna, inte.

I morse var det dags för T. Rex att limma sig fast på Myras Musikgen, och jag har nynnat mest hela dagen. Har dessutom betett mig som större delen av folket i videon också, och Maken var trött på mig redan före klockan var nio. Jag förstår fortfarande inte varför.
-Kom igen, Katten. Det svänger ju!

T Rex - I love to boogie

(
Telefonsamtalet tar vi vid senare tilfälle, då jag landat lite mer.
Ni får hållas på halster ett tag till.
Inte mer än rätt, då jag också gör det. )

Sagt och Tyckt
Postat av: TomasR

Något fel på en vanlig, diskret ring-signal?

Klockradio är usch usch.

2008-01-30 @ 17:17:31
Postat av: Vickan

Hej!
Ganska bra låt cool faktiskt. Lite förvirrad där bara man slussas till en annan sida.
ha det gott

2008-01-30 @ 18:42:32
Postat av: MissyElliot

Jag vet vad du menar. Har samma problem jag med. Det är bara att hålla tummarna att det är en någorlunda vettig låt som väcker en på morgonen, annars är det stor risk att man går och nynnar på "Cali-cali-cutta, cutta, e-åe-a-å....

(du vet den där hemskingen med Dr Bombay....)
*mohahaha*

Postat av: Tussen

Hmmmm, telefonsamtal.... som går som man vill fast men vill inte men det blir bra ändå fast de e en no-win situatin...... Öh - what?

2008-01-30 @ 22:16:43
Postat av: Myra

TomasR: Jaa, ringsingnaler får mig att må illa. Det är det värsta jag vet att vakna till. Om man bortser från sopbilen på fredagmornarna.... :)

Vickan: Den är lite jobbigt cool. ;)
Slussas ?? Var? Nu är jag inte med. haha

Missy: Men ÅÅÅHHH! UT MED DIG! Kom inte hit och sjung på sånt där. Nu sitter jag ju här och sjunger jag med! Fasen! :D

Tussen: Rätade jag itne ut frågetecknen? Hehe

2008-01-31 @ 23:56:26
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback