MyrPsykologi

Jag behövde bara läsa första meningen på lappen som LillMyra gav mig efter skolan igår, sen var det kört.
Jag mår både psykiskt och fysiskt dåligt och sitter bokstavligen och sliter mitt hår.
MellanMyra är mest upprörd över att behöva ha fläta.
LillMyra rycker lite på axlarna.
Och jag kliar lite till.

Läs själva:

Once again there appears to be a problem with head lice.  

Nååå.
Kliar det än!?

Sagt och Tyckt
Postat av: Liselott

Jodå det kliar som f-n! ;)

Postat av: Tussen

Jo, fy.....
Liselott - om du kliar min rygg osv (kliar ju inte bara i håret) så kliar jag din. Sedan tar vi och kliar Myra...

2008-02-08 @ 18:54:55
Postat av: Sabina

Japp..............Kliar som faaan!!

Sticker, tjena då.

2008-02-08 @ 21:57:12
URL: http://grewe.bogspot.com
Postat av: Jenny

Du vet har i civilisationen har vi inga problem med sant ;)

2008-02-08 @ 22:46:37
URL: http://jennythenanny.blogspot.com
Postat av: Malde

Här får lössen åka taxi från skolsköterskor till någon forskare som vill ha dem levande... Inte för att han vill ha dem i håret, utan han vill forska på om lössen har blivit resistenta mot dagens lusmedel. Jag vill inte vara forskare inom hårlusområdet!

2008-02-09 @ 09:45:02
URL: http://maldes.blogg.se
Postat av: MissyElliot

Näpp, inte det minsta. Ni bor för långt bort för att jag ska tro att det kommit hit. (Men det dyker upp här med jämna mellanrum och DÅ kliar det och jag inbillar mig en massa äckligheter....)

ps. Min syrra har inte alls rätt. Tur att du duckade!!!! ds.

2008-02-09 @ 10:31:20
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Myra

Liselott: Hehe. Mission completed!

Tussen: Vi sätter väl oss i ring helt enkelt. haha

Sabina: men stanna vettja. Jag kliar åt dig. :D

Jenny: Bah. Du snackar du. Civilisation... pyttsan heller. *muttrar*
;)

Malde: Åh fyyy. Inte drömyrket precis. Men visst, de verkar ju bli resistenta mot fler och fler medel, de rackarna.

Missy: Jag kan skicka lappen til dig. DÅ börjar det säkert klia, om du får läsa den själv. hihi
Hade hon inte??? *förvånad* :D

2008-02-09 @ 14:01:24
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback