Jobb å jobb å jobb....

'Städa städa varje fredag,
och så varje jul flytt
det tycker jag är kul pytt.'

Som vissa av er redan vet - och andra listat ut - så är det ett nytt MyrStacksprojekt på gång. Detta bestämdes för drygt en månad sedan, men i sann MyrMors-anda så tar man det lugnt med packning och annat tills man helt enkelt inte kan dra på det längre.
Nu kan man inte dra på det längre. Imorgon går flyttlasset.

För att hålla humöret och tempot på topp medan jag far runt bland lådor och kaos så spelas det favvislåtar så fönsterrutorna skallrar. Den här är definitivt ett måste:

Från
Tarantinos Death Proof: April March - Chick Habit

Ha en lugn och skön helg åt mig, you lot.
Tack på förhand.

Sagt och Tyckt
Postat av: Fi

Ja men VART ska ni flytta??! Spricker ju av nyfikenhet snart!!

2008-02-22 @ 17:15:55
Postat av: Nathalie

Vart går flyttlasset då? ;D

Postat av: KarinBara

Hihihi, det visste jag ju..hoppas det går bra för er.

2008-02-22 @ 21:47:21
URL: http://karinbarakarinbara.blogspot.com/
Postat av: Chitza

Lycka till!
Lovar att ta det lugnt för dig.

2008-02-23 @ 07:47:27
URL: http://lifeaschitza.blogspot.com
Postat av: Liselott

Nej det visste inte jag heller. Måste ha missat något. Flytta? Vart skall ni flytta?

Det är ansträngande att flytta, se till att du får lite massage och en kvällsdrink av MyrPappa så att du kan relalalaxa ;)

Och glöm inte - packtejpen kan man säkert vaxa benen med! Billigare med packtejp än köpa kosmetikavaror. *fniss fniss*

Kram kram Liselott

2008-02-23 @ 09:38:38
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback