Hämnden är ljuv

Maken stod i köket och lastade på sig både chips, dip, dricka och glas. Han hade hyrt film, och skulle minsann ha fuskhelg mitt i veckan.

Och jag kunde bara inte låta bli.

Två sekunder senare stod han med byxorna nere vid fotknölarna och tröjan vrängd över huvudet. Och hela famnen full av grejer.

Roligt som fan, och jag stod stolt och studerade mitt verk.

Sen kom han loss...





Det här är inget jag gör om.

Inom de närmsta dagarna iaf...

Sagt och Tyckt
Postat av: Sarah

Hahahahaha! En syn för gudar gissar jag. :) Sådana tillfällen låter man ju inte bara gå ur handen, då kan man ta smällen efteråt. ;)

Postat av: Emma

:D hehe, sååå kul :D
Klart värt det, å klart att man gör om det igen vid tillfälle! ;)

Goa kramar,
E

2008-02-13 @ 14:11:38
URL: http://shutterm.wordpress.com
Postat av: Liselott

*skrattar jättemycket*

Vilken SYN! Det hade jag velat se!

Jag antar att du fick ditt lilla straff *fnitter*
Men det var det säkert värt eller hur! Och självklart kommer du väl att göra om det...om jag känner dig rätt. Hehehehehe!!

Kramisar Liselott

2008-02-13 @ 15:04:22
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/
Postat av: vickan

hihi din lilla busfia.Roligt då man kan skoja sådär. Kanske dock inte lika roligt för den som ät utsatt
för skojet fniss.

2008-02-13 @ 15:46:32
Postat av: MissyElliot

Snacka om komiskt. I förmiddags stod jag vid diskmaskinen, hela famnen full med disk som skulle i. Jag sa då något retsamt till sambon och vad gör han? Jo en "Myra"! Där stod jag med joggingbyxorna vid fotknölarna och famnen full av disk.

Undra om ni är släkt, du och min sambo!

(Kan säga att jag inte gett honom något straff....ännu....)

2008-02-13 @ 16:12:17
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Myra

Sarah: Precis vad jag tänkte!
Eller vänta nu, jag tänkte nog inte alls... hahaa

Emma: Jag laddar redan för nästa. Moahahaa

Liselott: Nästa gång ska jag be honom stå still, tills jag hämtat kameran! Och om han gör det, så lovar jag att lägga ut det på bloggen. :D

Vickan: Huvudsaken är att JAG har kul! Och ofta är det just på Makens bekostnad. Eller SmåMyrornas. :P


Missy: asg* Du ser! VISST VAR DET KUUUL!!! hahaha. Heja sambon!

2008-02-13 @ 18:45:45
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Tintin

Kul, kul, kul. Jag ska prova det på maken hemma om det inte gör något att jag tar din idé? :)

2008-02-13 @ 19:42:03
Postat av: Myra

Tintin: Inte gör det något, inte. Men jag vill gärna veta reaktionen sen. Haha

2008-02-13 @ 22:57:33
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Sabina

Hahahahahahahahaaa Guuud så kul!!!

2008-02-14 @ 11:31:25
URL: http://grewe.bogspot.com
Postat av: tintins make

mutter

2008-02-15 @ 22:29:51

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback