Kylig mornar

Det har varit riktigt kyliga nätter det senaste och med tanke på att jag bor i landet som alltid är blött, så kan ni ju lista ut själva hur det är om mornarna. Halt som attan! 

Och mina fyrbenta små älsklingar får leka isbrytare innan de kommer åt sitt vatten. 

Sagt och Tyckt
Postat av: Jules

Jag läste fel - här oxå - läste din rubrik som kylig mormor...jag måste verkligen skaffa glasögon.

Nej men fy för kylan. Man kan inte ha kyla. Vi säger nej till kylan.

Kram


Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback