Goood Juuul

God Jul önskas alla underbara cybervänner från MyrStacken! 

Nån röd och fin julbild blir det dock inte tal om här. 
Det passar inte till min bakgrund. ;) 

Sagt och Tyckt
Postat av: Myrmormor

Önskar er alla en god jul. Första gången vi inte firar jul tillsammans... Men jag kommer snart och hälsar på.

2008-12-24 @ 11:28:51
Postat av: Miss K

GOD JUL och GOTT NYTT ÅR!! Försökte smsa dig, men jag tror jag har fel nr eller nåt :(

kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Postat av: Märtagreta

Hoppas du fått nåt mms! Puss på dig!

2008-12-24 @ 21:39:33
URL: http://islanddragon.wordpress.com
Postat av: TomasR

Jul? Vafanken. Här vaknar man och startar datorn och ser att det är JUL? Får väl ta och stoppa in skinkan i ugnen, slänga ned sillen i någon konstigt vätska, dränka lite potatis i fett och ansjovis och sedan svälja ned det hela med en massa sötsmakande öl.



Nämen, nu minns jag, det har jag ju redan gjort!



God jul på er alla!











fast så illa som det står ovan var det inte. Nä, tvärt om...

2008-12-24 @ 23:32:04
Postat av: Myra

MyrMormor: Jaa... Det kändes konstigt. Men vi har ju skypat iaf. :)



Miss K: Detsaaammaaaaa! Jag ska skicka dig numret igen. Kanske har du det gamla... 'F'låt'



Märtagreta: Jaaa. Hihihi. Underbart.



TomasR: Hahaha, så trög du är! :D

2008-12-24 @ 23:46:05
URL: http://myrasmysterier.blogg.se/
Postat av: Liselott

Jorå, rött och rosa passar visst ihop, det är bara en dum myt. Hoppas att julen varit bra och att nyår blir bra med. Tänk..vi skall snart vandra in i 2009...



kramas

2008-12-25 @ 17:10:19
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback