Tattooed or not - that's the question

GammelMyrMorfar håller på att göra ett collage till sin syster, som varit dålig och legat på sjukhuset ett tag.
Jag skickade över ett kort på MyrPappa och SmåMyrorna, som jag tycker är fint.
Utan en tanke på att tanter och farbröder i den där åldern inte är lika förtjusta i tatueringar som vad jag är....

-Jag har skurit ner så att man inte ser hans armar på kortet. sa GammelMyrMorfar till MyrMormor. 'Men jag kunde ju inte skära bort halsen...'
-Jag tycker att han ser lite ledsen ut, MyrPappa. fyllde GammelMyrMormor i. 'Han som alltid brukar se så glad ut.'
-Ledsen? sa MyrMormor. 'Klart han gör när folk vill skära halsen av honom!'

Själv tycker jag då att han är finast med både armar och hals kvar.

(Jenny hjärta photoshop kan ju inte bli annat än sant. Erkänn! Hahaha)




(Myras Mysterier är nominerad till Veckans Blogg - som kan leda till Årets Blogg 2008!!
Röstar gör ni som en kommentar under det här inlägget.
Ni måste skriva i ERAT namn, och ERAN mail- eller bloggadress. Sedan skriver ni i själva kommentaren vilken blogg ni röstar på. Mig då, såklart. ;) 'Röstkommentarerna' kommer inte visas förrän i slutet på veckan.
Ni som röstat och använt er av min bloggadress kommer inte räknas... Och dessutom får jag ju tillsägelse. Vad ÄR ni för ena läsare va? Hahaha
Ni har rätt att lägga en röst per dag, så in med er varendaste dag och rösta! )

Sagt och Tyckt
Postat av: Jenny

Det visar hur karleksfull jag ar som manniska - allt jag alskar blir bra.

Som ol.

:D

Postat av: MissyElliot

Självklart har du min röst!
(Trots att du är en ganska elak typ....)
*fnissar och springer på FORTFARANDE 33-åriga ben*

2008-04-15 @ 20:29:36
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Liselott

Självklart har du min röst också! Skall gå in och rösta så snart jag har varit här och kommenterat. Vad jag nu skulle skriva - försvann ur min skalle...hahahahaha!! Ovanligt va...

Kramar Liselott

2008-04-16 @ 11:14:02
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/
Postat av: Myra

Jenny: Nåja... *harkel*

Missy: 'en ganska elak typ'??? What!? Du måste blanda ihop mig med nån...! :P
Men TACK för rösten! *leeeer*

Liselott: Gulle. :D Skriv nu ingenting här, som gör att du glömmer bort att rösta! Hahahaaa

2008-04-16 @ 14:41:21
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback