Tänd ett ljus för Engla

Engla och hennes nära har funnits i mina tankar i flera dagar nu, och extra mycket efter vetskapen om att hon mördats. Orden räcker inte till.
Världen är fanimig helt sjuk.
image272

Läs mer om Engla:
Tilde de Paula - Allt om barn

Expressen

DN

SvD

Aftonbladet

Sagt och Tyckt
Postat av: Nilla

Jag håller med dej det finns inga ord för allt jävla grymt här i världen...

Postat av: Znogge

Fullständigt sjukt och totalt meningslöst. Hur ska den familjen bli hel igen...

2008-04-14 @ 21:24:12
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Anonym

Nejdu. Orden räcker inte till. Precis som du skriver.

2008-04-14 @ 21:52:49
Postat av: BagLady

jag har ett ljus för Engla !...och alla andra barn som råkar illa ut.

2008-04-14 @ 23:32:08
Postat av: Raymond

Hela Sverige sorger nu. Jag gör det. Hoppas man inye glömma Pernilla o hennes familj ochså. Alla tänker "hur kan någon gör så?" - det finns inga enkla svar tyvärr..... mitt hjärta sjunger högt för Engla o Pernilla.

2008-04-15 @ 04:34:54
Postat av: Kim M

Världen är sjuk.
Det är något som gör världen sjuk.
Det får vi inte glömma.

2008-04-15 @ 12:06:30
URL: http://kimmilrell.se
Postat av: Liselott

Kommer från Jenny blogg, gråtande och nu gråter jag ännu mer. Engla...vafan är det för fel på människor? Jag blir så upprörd och så arg. Fy faaan..och Pernilla...och alla andra som han förmodligen mördat...vi snackar om en seriemördare...Engla och Pernilla är tyvärr inte dom enda...

*kram*

2008-04-15 @ 14:23:48
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/
Postat av: vickan

Finner inga ord jag heller.

2008-04-15 @ 15:33:47
Postat av: hannah

Jag har ett ljus för Engla! Vi får ej glömma men livet måste gå vidare. Rip

2008-04-16 @ 16:32:00
URL: http://freerotator.com/ro/?r=2&u=Blondie

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback