Och sen, och sen, och sen...

Först in med både SmåMyror, hundar och MyrFöräldrar i bilen, sen lämna LillMyra i skolan, sen upp till hästarna, sen lämna MellanMyra till N, sen träffa C, sen hämta MellanMyra, sen hem med hundarna, sen gå till Art Cafe,

sen gå till stranden, sen äta glass, sen till lekplatsen,

sen bli otäckt brittiska och köpa pommes i papper,

sen ut med kanin,

sen ut med hundar och hämta LillMyra, sen lämna SmåMyror hos gamla grannen, sen hem och städa, sen till hästarna, sen åka och handla, sen laga mat, sen få hem SmåMyror och sen äntligen få slå ner röven i soffan en sväng alldeles lagom till maten var klar och American Idol började klockan åtta.
Och sen så ska jag inte säga sen på flera dar.

Förresten så har jag kommit på varför det inte spelas in fler riktiga PippiLångstrump-filmer längre, utan bara dåliga tecknade sådana.
Det är för att Kling och Klang är på rymmen. Men jag har hitttat dem!

Sagt och Tyckt
Postat av: Chitza

Tamejtusiken där är de ju!
Har du ringt Scotland Yard?
*vi vill ha tbx dem!*
Ha en finfin helg.
Såg en skylt på trädgårdsmässan och kom å tänka på dej...*s* lägger in den på bdb på måndag ;)
Kram

Postat av: Queen

Jag undrar fortfarande vad det är fulen hade gjort!!!????

2008-04-25 @ 16:37:22
Postat av: Det Mörka Hotet

Det VAR ju Kling & Klang: underbart!

2008-04-25 @ 17:03:18
URL: http://detmorkahotet.blogspot.com/
Postat av: Malin (häst)

Låter som en väldigt häktisk dag!! Men jag antar att ni sitter i soffan nu i väntan på idol. Ha det bra. Kram

2008-04-25 @ 19:37:44
Postat av: Myra

Chitza: haha. Visst är det dem! Jag fnittrar varenda gång jag ser den spatsera omkring på gatorna.
Ska genast kolla bdb. :)

Queen: NU har jag svarat. Bättre sent än aldrig. Eller....? ;)

DMH: Jag SÄGER ju det. De bor här! :D

Malin: En hel del på schemat, men vi hade det riktigt lungt och skönt ändå. Som du vet trivs jag bäst när det är mycket i görningen, men utan negativ stress. :)

2008-04-27 @ 15:54:07
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback