Nominerad till Veckans Blogg!

Trist och tråkigt var det att följa Jenny till bussen idag, och det var med långsamma steg och taskig hållning som jag traskade hemåt mot MyrStacken igen.

Satte mig tungt vid datorn och...
blev genast glad igen! Tänk att det finns de som tänker på lilla mig. Gulle! :)

Såg nyss den här kommenaren i mitt förra inlägg:

Hej! Nu har en ny omgång av Veckans blogg startat hos mig och efter ett tips från en av mina läsare är du en av de nominerade! Tävlingen går ut på att läsarna röstar på sin favorit genom att skriva namnet på den bloggen dom vill ska vinna i kommentarsfältet. Vinner man tävlingen går man vidare till månadens blogg som äger rum i slutet på april och vinner man även den har man en plats i Årets blogg 2008 som äger rum i december i år! Man har en röst per dag att utnyttja och tävlingen avslutas torsdag 17/4-08! För att rösterna ska vara giltiga måste mail och/eller bloggadress finnas med i röstkommentaren, annars raderas de. Resultatet presenteras tillsammans med rösterna på fredag. Lycka till! /Sica.

Smicker och bekräftelse funkar ju alltid på en Myra, och dessutom sätter tävlingsinstinkten fart också.
Hjälper ni mig!? Please.
En röst om dagen har ni, så uttnyttja det! :D

Röstar gör ni
HÄR. Och tänk nu på att rösterna bara räknas om ni fyller i mail- eller bloggadress. Inga anonyma kommentarer räknas. (mailadressen kommer inte synas för andra än blogginnehavaren)

Tack till den som nominerade mig.
Och tack Sica, för att jag får vara med.

Sagt och Tyckt
Postat av: Jen

haft en bra dag?

Postat av: Tussen

Japp.... gjort det..... röstat alltså! :)

2008-04-14 @ 14:36:25
Postat av: Micke

Röstar här då!!
Kramis
:)

2008-04-14 @ 19:41:32
URL: http://beckfjall1.blogg.se
Postat av: Malde

Har utfört ordern! ;-)

Må så gott!

2008-04-14 @ 21:13:03
URL: http://maldes.blogg.se
Postat av: Märtagreta

Det är jobbigt att kommentera hos dig eftersom jag aldrig blir ihågkommen....*surar lite*

Duuuuuuuu... jag vill gärna rösta på dig, men var gör jag det? Hittar inte... idag är jag platinablond ner i hjärncellerna...

2008-04-15 @ 09:48:25
URL: http://islanddragon.wordpress.com
Postat av: Märtagreta

NUUUUUU blev jag ihågkommen!!! Tack Blogg.se
Jag fattade till slut, gick rätt fort ändå :-)

2008-04-15 @ 09:51:59
URL: http://islanddragon.wordpress.com
Postat av: Sica

Ville bara tala om att jag tror inte att alla uppfattade röstreglerna riktigt.. :) Det är ju självklart deras blogg och/eller mail som ska skrivas ner i "Namn" och "URL-fältet" Och sedan skriver man i kommentarsfältet namnet på den blogg man vill ska vinna. Kika in röstkommentarerna som kommit in så kanske det märks vad dom gör fel.. :0) Inte så dumt att klargöra reglerna kanske, dessa kommentarer räknas ju inte som röster i tävlingen. /Sica.

2008-04-15 @ 12:20:33
URL: http://sicastyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback