En vanlig dag i parken

Jag har ungefär lika mycket tålamod, som Jenny har koll.
För att ni ska få en liten inblick i hur jag har det om dagarna så visar jag här prov på hur hon är att ha att göra med.
Metaforiskt, dårå.


Flight of the conchords - Jenny

Sagt och Tyckt
Postat av: Jenny

Det ska ganska mycket till för att jag ska bli mållös. Och det är jag inte nu heller, men det tänker jag inte skriva här - vi ses utanför om femton minuter!

Postat av: vickan

Den var bra lol. Du har verkligen humor.

2008-04-09 @ 11:12:25
Postat av: Liselott

Schysst låt! Eller kan man kalla det för en låt! *asg!!* Tjejer, gillar ni Tenacious D? Jag har garvat skitmycket åt deras texter. Jack Black är inte bara rolig tycker jag utan sjunger jäkligt bra dessutom. Nåväl, typiskt min humor.

Kram på er!

2008-04-09 @ 11:49:22
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/
Postat av: Myra

Jenny: *harkel* Hmmm.... Dumma du! ;)

Vickan: Humor klarar man sig inte utan. :D

Liselitt: Jack Black är såååå sjuk. hahaha. Har du missat det här:
http://myrasmysterier.blogg.se/1189852207_skrattmedicin.html
:D

2008-04-10 @ 11:40:30
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback