Bakfylledag i bilder

På förmiddagen infann sig inget riktigt bra läge att fota, men eftermiddagen bjöd på desto fler Kodak moments (för inte mindre än 6 timmar tillbringades på stranden):

MellanMyra spelade skiten ur Jenny. Tyvärr är Jenny en dålig förlorare,

så hon körde fulspel, vilket slutade med att MellanMyra...

...blev liggandes.

Jag vet inte om det var bollen eller racketen som träffade huvudet, eller om det rent av var Jennys språk som däckade henne.

MyrMamma reagerade kvickt, moderligt och klokt och

skickade med blixtens hastighet iväg LillMyra att hämnas på den hemska nannyn.

Men något gick snett...

och energin omvändes till att väcka liv i syrran istället.

Och då kaoset utspelade sig mitt framför ögonen,

så slöt jag helt enkelt de blå och fortsatte avslappnat att lapa sol.

Men jag var farligt involverad i en av de här kreationerna:

Nåååå. Vilket är snyggast nurå??
Från vänster;
Nr 1: Mount Boobs
Nr 2: Villa Villerkulla
Nr 3: House of Suspens(oar)

Sagt och Tyckt
Postat av: vickan

Roliga bilder. Lyxigt att det är så varmt att ni kan gå i tshirt. Underbar miljöer där på stranden.

2008-04-13 @ 11:18:53
Postat av: Sabina

Ser helt lovely ut.

Hm det var tufft att välja ett av alla dom fina "husen", men jag är ju rätt fäst vid pippi så att villa villerkulla ligger bra till=)

Postat av: MissyElliot

HA, nu har jag sprungit ikapp dig, dina ben var ju inte alls unga och pigga!
*fnissar*

2008-04-14 @ 08:36:21
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Nilla

Häftiga bilder...ja man kan inte få nog av de vackra djuren....tycker gamm damen är så fin i vårt stall och klok..ha en bra dag

2008-04-14 @ 09:47:31
URL: http://fnilla.blogg.se
Postat av: MissyElliot

Jahapp, nu har du fått igång mig också!
(du och dina rädda lejon....)
*grrr*

2008-04-14 @ 10:23:21
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Liselott

Hahahahahahaha!! Ja jag säger ju det hela tiden, ni är ju inte riktigt friska i pallet NÅN av er! *asg!!*

Jag gillar alla tre sandslotten, måste jag välja? :S

Är det du på ena bilden...halva ansiktet syns? Blont hår?

Du har gjort en trevlig lite pekbok precis som jag gjorde för några dagar sedan (fick jag höra av Lussan - en pekbok *flabbar*).

Hihihihi!! Kram Liselott

2008-04-14 @ 10:53:55
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/
Postat av: Sica

Hej! Nu har en ny omgång av Veckans blogg startat hos mig och efter ett tips från en av mina läsare är du en av de nominerade! Tävlingen går ut på att läsarna röstar på sin favorit genom att skriva namnet på den bloggen dom vill ska vinna i kommentarsfältet. Vinner man tävlingen går man vidare till månadens blogg som äger rum i slutet på april och vinner man även den har man en plats i Årets blogg 2008 som äger rum i december i år! Man har en röst per dag att utnyttja och tävlingen avslutas torsdag 17/4-08! För att rösterna ska vara giltiga måste mail och/eller bloggadress finnas med i röstkommentaren, annars raderas de. Resultatet presenteras tillsammans med rösterna på fredag. Lycka till! /Sica.

2008-04-14 @ 12:34:09
URL: http://sicastyle.blogg.se
Postat av: myrmormor

Hörredu! Apropå ditt inlägg häromdagen som du kallade Ojojoj: Nu vet vi vart brorsans flyttkartonger tog vägen...

2008-04-14 @ 12:56:07
Postat av: Catja

Jag tycker nummer tre. Allt som har med det andra könet att göra för en uttorkad singel som jag... hihi

2008-04-14 @ 19:26:19
URL: http://Catjalainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback