KT Tunstall

För en två veckor sedan släpptes hennes senaste album här. Och jag säger bara en sak. Asbra!
Hon gör det igen, liksom.

Om jag inte är helt ute och seglar så väntar Sverige fortfarande.
Men lyd mitt råd: Spring och köp!

Inte för att man tröttnar på hennes låtar i första taget men tvärtemot alla andra, som spelar de nya låtarna, så bjuder jag på ett liveframträdande från -05.
Det måste absolut vara bästa verionen någonsin, och den underbara missen i början gör den bara ännu bättre:

Live
KT Tunstall - I want you back

Sagt och Tyckt
Postat av: Kottemor

Rackarns.
Har ju inget ljud här på jobb.
Blir tvungen att vara nyfiken ända tills jag hinner sätta mig vid datorn hemma.
Suck.
Hoppas ni får en riktigt mysig helg iaf!:)
Kramar

Postat av: Catja

Lysande... Måste nog in på cdon.com för att beställa... :)

2007-09-21 @ 13:23:50
URL: http://Catjalainen.blogg.se
Postat av: M

Underbart för öronen, dundrar iväg och letar låtar...
Hoppas det är bra med Dig/er, här blir det bara mer å mer höst och jag har varit ute hela dagen och fotograferat. Hoppas du får en finfin fredag!
Goa kramar

2007-09-21 @ 15:43:01
URL: http://allofm.blogspot.com
Postat av: Kottemor

Leversnittar säger du...
Tänka sig, det vore ju bra om det kunde vara det!
Vegetarian hela livet är ju ingen höjdare:(
Jag tyckte iaf inte hans foder var det minsta gott när jag knaprade i mig en bit:(
Men stort tack för tipset!
Jag borde nog byta ut det sen när han inte är veggo längre, bara ändå liksom!
Kram!

2007-09-21 @ 16:00:49
URL: http://www.ilasprivatespace.blogspot.com
Postat av: Britt-Marie

Vad spämnande. Vi dansar linedance till hennes Black Horse And The Cherry Tree.

2007-09-21 @ 19:35:58
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10482/
Postat av: RackarTuss

Nja - har inte lyssnat...... kanske ska......
HEJ!
Long time no see!
Det är lite ont om blogg tid kan man säga.
Har iaf inte glömt dej..... Faktiskt! *ler*

Postat av: Myra

Kottemor: Stackars du! Som inte kan lyssna hela tiden! :)
Tack, tack, lördagen har varit bra. Det ska dock regna idag, men vi får väl stå ut med det. ;)
.
Catja: Spana in hennes tidigare album också. De är guld!
.
M: Ja, hon är så jäkla bra. Här är det bra, trots att hösten står för dörren. Att det blir lite kallar kan jag leva med, men det får gärna vara uppehåll om dagarna. Jag vill vara uuuute!
.
Kottemor: Hej igen. ;) Jupp. Ajabaja leversnittar. Inte bra.
Hör med din veterinär. Kanske kan du få tillåtelse att hälla lite grönsaksbuljong eller nåt över maten. OM han inte äter den som den är.
.
Britt-Marie: Åh, gör ni. Visst är den BRA! :)
.
RackarTuss: Heeeej :) Vaddå KANSKE ska!? Det är KLART du ska! Seså. Iväg med sig nu och lyssna. Du kommer bli fast. :)

2007-09-23 @ 11:00:13
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback