bevis publiceras

Inte en endaste liten gissning! Va!

*hmpf*

Men här kommer iaf svaret:

Vi tittade på rugby.
Ett SVENSKT lag mot vårat countys lag!
Kolla in, liksom.

MyrPappa och ett helt gäng svenskar!
Här!
I våran by!
200 meter från huset!

Riktigt trevligt.

Sagt och Tyckt
Postat av: Johanna

Vilka vann då?? :)

Postat av: Myra

Jo, alltså. Det är inte det roligaste i historien dårå.
Sverige ledde en bra bit in i matchen, men sen vet jag inte vad som hände. Slutligen så vann 'vårat' lag. Men bara med en tio-femton poäng, och det ska visst inte vara så mycket i rugby.
Dont ask me, I was just lookin' at all the guys. :D

2007-09-21 @ 17:08:50
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback