Passa dig du!

Mig sätter man sig inte på ostraffat.
Det har de flesta i min närhet redan i tidigt skede räknat ut.
På ena eller andra sättet.

Nu bjuder jag, både mig själv och er, på
anledningen.

:D

Sagt och Tyckt
Postat av: Märtagreta

Hm, jag blev trettio innan jag tuffade till mig, nä, dotra ska ha häst, och hör sen!
Kram på dig! Korgen blev knökfull till slut, och mer finns! Tänk om jag kan torka och skick julklapp!? Intresserad?

Postat av: Britt-Marie

Du uttrycker dig modigt och tydligt. Vi fattar galoppen.

2007-10-22 @ 19:27:12
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10482/
Postat av: Myra

Märtagreta: Klart hon ska ha häst! *nickar* Men.... Jag trodde hon hade skinn på näsan så det räcker och blir över, redan nu. :P
.
Britt-Marie: Bra! Haha

2007-10-23 @ 22:47:27
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:


Du som inte tänker skriva något som har med mig, min blogg eller detta inlägg att göra kan tänka om en gång. Eller kanske två.
Kommentarer enbart för att få läsare till sin egna blogg går inte hem alls, vare sig det gäller omröstningar, tävlingar, ointressanta tips eller annat tråk.
Bespara mig detta, är du snäll. Jag blir bara obstinat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback